کنسرت های نوروزی طلیسچی تمدید شد

کنسرت های نوروزی طلیسچی تمدید شد

کنسرت نوروزی علیرضا طلیسچی که سوم و هشتم فروردین در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، برای روزهای پایانی فروردین نیز تمدید شد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری برای شما، کنسرت نوروزی علیرضا طلیسچی در شب های سوم و هشتم فروردین ماه 1403 در دو سالن نمایشگاه بین المللی و هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

قطعه «پاقدم» طلیسچی پس از گذشت چندماه از انتشار، همچنان محبوب و مورد توجه مخاطبان موسیقی است و با شروع سال جدید این قطعه در برنامه پرطرفدار «مهمانی» با اجرا و کارگردانی ایرج طهماسب توسط «شاباش» و «دی جی» به سبک خودشان بازخوانی شد.

طلیسچی در کنسرت نوروزی خود منتخبی از قطعات پرطرفدار و جدیدش را به اجرا درآورد و«زندگی جونم»، «تو فکر می کنی کی ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل»، «قاف» و «سختگیر»، «به تو چه»، «پاقدم» و «بی پناهی» ازجمله قطعات اجرایی در این کنسرت ها بودند.

اجرای دو قطعه جدید «پاقدم» و «بی پناهی» همانند دیگر قطعات با همخوانی و استقبال مخاطبان همراه بود و بنا به درخواست مکرر تماشاگران قطعه «پاقدم» مجددا اجرا شد. 

طلیسچی پیش از اجرای قطعه «بی پناهی» به مخاطبانش گفت: «قلب هایتان را آماده کنید و چشم هایتان را ببنید؛ میخواهم به دهه چهل و پنجاه موسیقی پاپ ببرمتان.»
 
اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، نیما اشکباری (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد را تشکیل می دادند.

کنسرت نوروزی علیرضا طلیسچی جمعه شب سوم فروردین ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و چهارشنبه شب هشتم فروردین 1403 در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» برگزار و این کنسرت برای تاریخ 29 فروردین 1403نیز تمدید شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کنسرت های نوروزی طلیسچی تمدید شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کنسرت های نوروزی طلیسچی تمدید شد"، کلیک کنید.