حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری برای شما، رضا ابراهیمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان ضمن قدردانی از شهروندانی که با رعایت و پایبندی به هنجارها و ارزش های جامعه، در برقراری نظم اجتماعی مشارکت می کنند، افزود: رعایت حجاب از سوی کلیه شهروندان در کلیه اماکن، معابر و فضاهای عمومی مورد تاکید می باشد.

وی همچنین با بیان اینکه خانواده محوری و حفظ حریم آن، از اصول مهم زندگی اجتماعی کشورمان در طول تاریخ تا به امروز بوده، خاطرنشان کرد: خانواده ها برای تحکیم بنیان این نهاد اساسی، بر رعایت عفاف و حجاب تاکید داشته و بر تقویت آن اهتمام لازم را به عمل آورند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: تمامی تدابیر اندیشیده شده تا خانواده ها و مردم عزیز با آسایش و امنیت اجتماعی، از ایام رمضان و نوروز بهره کافی را داشته باشند.

ابراهیمی تاکید کرد: همکاری و مشارکت عموم مردم در کنار دولت برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب و آراستن جامعه به فضایل اخلاقی، با نهادینه کردن زیست عفیفانه در خانواده ها و جامعه با سبک زندگی اسلامی و خانواده محور، تداوم خواهد داشت.

در این جلسه که فرمانداران استان نیز به صورت برخط حضور داشتند، بر ضرورت اجزای مصوبات این جلسه تاکید شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.