تردد 370 میلیون نفر در جاده های کشور/ترافیک سنگین در برخی محورها

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از 370 میلیون تردد در جاده های کشور از 24 اسفند ماه تا ساعت 12 شب گذشته خبر داد.

شیرانی در گفت وگو با برای شما، با بیان اینکه حجم کل تردد جاده ای از 24 اسفند تا شاعت 12 شب گذشته370 میلیون تردد بوده است، گفت: متوسط تردد روزانه 26 میلیون تردد بوده که نسبت به سال گذشته 3 درصد کاهش داشته است.

وی تعداد تصادفات فوتی را 484 فقره اعلام کرد که 585 نفر فوت کرده اند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تعداد تصادفات جرحی را 12 هزار و 472 فقره و تعداد مجروحین را 15 هزار و 574 نفر عنوان کرد و افزود: تصادفات خسارتی نیز 65 هزار و 83 فقره بوده است.

شیرانی استان های پر حادثه فوتی را کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان اعلام کرد.

وی بیشترین تردد و انباشت ترددها در استان ها را در مازندران 312 هزار خودرو، در گیلان 232 هزار خودرو و در خراسان رضوی 78 هزار خودرو اعلام کرد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت محورهای شمالی را نیز اینگونه اعلام کرد: در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا تویر و هزارچم تا سیاه بیشه، در آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه ترافیک سنگین است.

شیرانی ادامه داد: در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت مسیر(رفت و برگشت)تردد روان است؛ ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می باشند.

پایان خبر برای شما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تردد 370 میلیون نفر در جاده های کشور/ترافیک سنگین در برخی محورها" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تردد 370 میلیون نفر در جاده های کشور/ترافیک سنگین در برخی محورها"، کلیک کنید.