برنامه های ویژه اتوبوسرانی تهران برای شب های قدر و نمایشگاه قرآن

برنامه های ویژه اتوبوسرانی تهران برای شب های قدر و نمایشگاه قرآن

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه ای از خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت کنندگان در مراسم لیالی قدر و سی ویکمین نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری برای شما، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه ای با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) از خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت کنندگان در مراسم لیالی قدر خبر داد.

بر اساس این گزارش، اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال شرکت کنندگان در این مراسم که 10، 12 و 14 فروردین در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می شود، در پایان مراسم نسبت به ارایه خدمات حمل و نقلی از مبادی و مسیر های مشخص شده به شرح زیر، اقدام کنند:

مبدا: میدان هادی ساعی ـ خیابان مدرس

مسیر: خانی آباد نو ـ نازی آباد ـ میدان راه آهن

مبدا: خیابان فداییان اسلام ـ روبروی بیمارستان فیروزآبادی

مسیر: دولت آباد ـ سیزده آبان ـ میدان شوش ـ میدان خراسان ـ خاوران ـ شهرک نظامی ـ زمان آباد

مبدا: ضلع شمالی حرم ـ خیابان فداییان اسلام ـ روبروی بیمارستان فیروزآبادی

مسیر: دولت آباد ـ سیزده آبان ـ میدان شوش ـ میدان خراسان ـ خاوران ـ شهرک نظامی ـ زمان آباد

مبدا: ضلع جنوبی حرم ـ میدان سلمان فارسی ـ خیابان زهره وند

مسیر: کهریزک ـ باقر شهر

مبدا: گردشی مترو شهرری

مسیر: مترو شهرری ـ میدان هادی ساعی

همچنین روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه ای، از خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی به بازدیدکنندگان سی ویکمین نمایشگاه بین المللی قرآن که در مصلای حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود، خبر داد.

بر اساس این گزارش، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال بازدیدکنندگان، با تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل نمایشگاه، نسبت به ارایه خدمات حمل و نقلی به شهروندان اقدام می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برنامه های ویژه اتوبوسرانی تهران برای شب های قدر و نمایشگاه قرآن" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برنامه های ویژه اتوبوسرانی تهران برای شب های قدر و نمایشگاه قرآن"، کلیک کنید.