بیست و دومین رویداد قرار خدمت شهردار تهران آغاز شد/ بازدید زاکانی از آخرین وضعیت پروژه های منطقه ۲۱

بیست و دومین رویداد قرار خدمت شهردار تهران آغاز شد/ بازدید زاکانی از آخرین وضعیت پروژه‌های منطقه ۲۱

شهردار تهران در بیست و دومین رویداد قرار خدمت با حضور در منطقه ۲۱ از برخی پروژه های در حال اجرای این منطقه بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت آن ها قرار گرفت.

به گزارش برای شما و بنا براعلام سایت  شهر بیست و دومین رویداد «قرار خدمت» شهردار تهران با شهروندان از سحرگاه روز پنجشنبه -سوم آبان ماه ۱۴۰۳- در منطقه ۲۱ شهرداری تهران آغاز شد که در این رویداد شهردار تهران ضمن حضور در این منطقه واقع در جنوب غربی پایتخت از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های توسعه محلی و کلان پروژه های عمرانی شهر قرار گرفت.

یکی از این پروژه ها احداث فاز دوم تقاطع غیرهم سطح «فتح به باغستان» بود. پروژه ای که با بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سال گذشته آغاز شده و با تخمین پیمانکار تا سال آینده ادامه خواهد داشت. این پروژه مسیر به سمت شرق اتوبان فتح را با یک عرشه فلزی ۱۵۵ متری به جاده باغستان (یکی از شهرستان های جنوب غربی اقماری پایتخت) متصل می کند و هم اکنون جز تأسیسات برق و گاز بدون معارض ملکی در حال انجام است.

پروژه دیگری که مورد بازدید شهردار تهران قرار گرفت احداث مجموعه فرهنگی-ورزشی ویژه بانوان در منطقه ۲۱ با نام «گوهرشاد» بود. مجموعه ای که با زیربنای بالغ بر ۵۰۰۰ مترمربع یکی از بزرگ ترین اماکن ویژه زنان در سطح پایتخت خواهد بود.پروژه شهردخت گوهرشاد در منطقه ۲۱ با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد آغاز شده و هم اکنون در مرحله اجرای سقف و ستون های طبقه دوم قرار دارد. پیش بینی می شود در صورت تخصیص منابع مالی این پروژه نیز تا سال آینده در دسترس شهروندان تهرانی قرار گیرد.

سومین پروژه مورد بازدید علیرضا زاکانی در منطقه ۲۱ مجموعه مسکونی ۸۰۰۰ واحدی آتش نشان های تهرانی بود. پروژه ای که با مساحت بالغ بر ۳۹۰هزار متر زیربنا با هدف خانه دار کردن مجموعه خانواده بزرگ آتش نشان های فداکار آغاز شده و در مرحله سفت کاری قرار دارد.

وی هم چنین بازدید از برخی پروژه های دیگر توسعه محلی نیز در سطح منطقه بازدید و دستورات لازم را برای تسریع در اجرای هرکدام از پروژه ها صادر کرد.

پایان خبر برای شما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیست و دومین رویداد قرار خدمت شهردار تهران آغاز شد/ بازدید زاکانی از آخرین وضعیت پروژه های منطقه ۲۱" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیست و دومین رویداد قرار خدمت شهردار تهران آغاز شد/ بازدید زاکانی از آخرین وضعیت پروژه های منطقه ۲۱"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه