بررسی پروژکتور نایس فوتو NiceFoto LED 1700

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات پروژکتور نایس فوتو NiceFoto LED 1700

بررسی پروژکتور نایس فوتو NiceFoto LED 1700

پروژکتور Nice Photo LED 1700

یکی از سخت ترین شرایطی که ممکن است بخواهید در آن عکس بگیرید زمانی است که محل عکسبرداری نسبتا کوچک و دور از پنجره رو به خورشید باشد. در چنین شرایطی زمانی که نور روز از پنجره عبور نمی کند بازسازی رنگ و نور طبیعی با نورهای متوالی معمولی بسیار دشوار است. به خصوص از آنجایی که بیشتر چراغ های پیوسته معمولی یا مانند لامپ های فلورسنت و چراغ های کم مصرف دارای سنبله هستند یا مانند نور چراغ های زرد رنگی دارند که احتمالاً تعادل سفیدی نور محیط را به هم می زند. در چنین شرایطی بسیاری از عکاسان و فیلمبرداران به سراغ نورهای مصنوعی پیوسته می روند که در بازار به چراغ های LED یا پروژکتور نور پیوسته معروف هستند.

پروژکتور Nice Photo LED 1700 یکی از کاربردی ترین و ارزان ترین چراغ های پیوسته موجود در بازار است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی نور لازم برای عکاسی با دوربین های DSLR در محیط های بسته یا عکاسی محصول و عکاسی پرتره و عروسی را تامین کنید. نور این پروژکتور توسط 1700 ال ای دی فوق روشن که در یک سطح قرار گرفته اند تامین می شود. نور این ال ای دی ها به قدری قوی است که وقتی از آنها در نور روز استفاده می کنید نوری مشابه نور فلاش در فضای باز ساطع می کنند و می توان از آنها به خوبی در نور خورشید به عنوان نور پرکننده یا نور کنتراست در شرایط Back Light برای عکاسی یا عکاسی استفاده کرد. .

پروژکتور Nice Photo LED 1700 بسته به شرایط عکسبرداری می تواند از 1/100 به 1/1 قدرت کامل تغییر کند. می توانید این تغییرات را از طریق صفحه کلید عددی پشت دستگاه انجام دهید. یک مزیت مهم استفاده از این پروژکتور به جای فلاش خارجی این است که وقتی فلاش خارجی شما از سرعت شاتر بیشتر از سرعت همگام سازی دوربین پشتیبانی نمی کند یا می خواهید از ویژگی هایی مانند High Speed ​​Sync استفاده کنید اما ماشه فلاش نمی تواند به شما اجازه نمی دهد این کار را انجام دهید می توانید به راحتی از این پروژکتور برای داشتن نور مداوم استفاده کنید و از هر سرعت شاتری که مناسب می دانید استفاده کنید.

استفاده از سرعت شاتر بسیار بالا به خصوص هنگام عکاسی در نور روز برای ثبت رنگ طبیعی آسمان و تاریک شدن محیط بسیار مناسب است. همچنین زمانی که نور مداوم است و نیازی به پلک زدن ندارید می توان از تمام عملکردهای نوردهی خودکار دوربین استفاده کرد و دیگر نیازی به تنظیمات دستی و حالت M یا Manuall ندارید.

نور این پروژکتور در صورت کاهش شدت نور پرش ندارد و به همین دلیل می توانید از آن برای نوردهی سوژه های کوچک و فیلم های ماکرو استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید از سافت باکسی که به همراه پروژکتور ارائه می شود زمانی که نور را به سوژه نزدیک می کنید استفاده کنید تا نور بسیار نرم و یکنواختی به دست آورید. برق لازم برای این پروژکتور به صورت برق مستقیم و از طریق آداپتور (با خود پروژکتور) تامین می شود و همچنین در صورت دور بودن از آن می توانید شدت نور و همچنین روشن و روشن شدن را کنترل کنید. دستگاه را با یک کنترل از راه دور که با آن عرضه می شود خاموش کنید. دستگاه برای کنترل از راه دور در دسترس است.

این پروژکتور Nice Photo بسیار سبک است و به راحتی می توانید آن را حمل و جابجا کنید. همچنین می توانید به سرعت جهت نور را با استفاده از پیچ روی محور اصلی آن تغییر دهید و از نور بازتابیده شده از یک سطح بازتابنده برای نرم کردن نور روی پروژکتور استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پروژکتور نایس فوتو NiceFoto LED 1700" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پروژکتور نایس فوتو NiceFoto LED 1700"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه