بررسی فلاش گودکس Godox AD360 WITSTRO

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات فلاش گودکس Godox AD360 WITSTRO

بررسی فلاش گودکس Godox AD360 WITSTRO

فلاش گودوکس AD360 WITSRO

فلاش Godox AD360 WITSRO یک کیت کامل نورپردازی قابل حمل خارج از استودیو است. این کیت شامل یک فلاش ساده 360 واتی و باتری قدرتمند به همراه یک کاسه نور استاندارد است. این فلاش با شماره راهنما معادل 80 متر 3 تا 7 برابر نورافکن های معمولی نور تولید می کند. بنابراین می توان از آن در زمینه های مختلفی از عکاسی پرتره گرفته تا نورپردازی در عکاسی تبلیغاتی استفاده کرد.

یکی از ویژگی هایی که این فلاش را از سایر نورافکن ها متمایز می کند این است که دارای منبع تغذیه قدرتمندی است که با یک بار شارژ کامل برق لازم برای تخلیه 450 بار فلاش را فراهم می کند. به علاوه این باتری بسیار سریع کار می کند و در مدت 0.05 تا 4.5 ثانیه شارژ می شود و فلاش را برای تخلیه مجدد آماده می کند. این کیت های فلش از نظر وزن و اندازه نسبتاً سبک هستند و به راحتی در پروژه های موبایل قابل حمل هستند.

باتری P960 در این محصول دارای دو خروجی بوده و امکان اتصال همزمان دو فلاش به آن وجود دارد. از طرفی به کمک مبدل YGodox که باید جداگانه خریداری شود می توان دو خروجی آن را به یک خروجی تبدیل کرد و به فلش متصل کرد. به لطف این مبدل زمان شارژ مجدد فلاش به نصف کاهش می یابد و می توان نورپردازی را با سرعت عملکرد بالاتری انجام داد.

فلاش Godox AD360 WITSRO با سرعت 1/8000 ثانیه به خوبی با شاتر دوربین همگام می شود و دارای گزینه نور مداوم یا استریوسکوپی است. این فلاش را می توان به پنج روش مختلف به دوربین های کانن متصل کرد.

داشتن کامپیوتر و خروجی همگام 3.5 میلی متری برد اپتیکال یا برد اپتیکال اتصال به پایه دوربین عکاسی و امکان اتصال به دوربین از طریق کنترلر FT-16 (که باید جداگانه خریداری شود) راه هایی برای اتصال این است. فلاش به دوربین همچنین در بدنه این فلش یک پورت USB در نظر گرفته شده تا فریمور آن به روز شود.

در این کیت علاوه بر پاوربانک و فلاش یک کاسه و یک عقیق برای نرم و پخش نور در نظر گرفته شده است تا کنترل بهتری بر کیفیت نور داشته باشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی فلاش گودکس Godox AD360 WITSTRO" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی فلاش گودکس Godox AD360 WITSTRO"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه