بررسی فلاش متر سکونیک Sekonic Speedmaster L-858D-U Light Meter

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات فلاش متر سکونیک Sekonic Speedmaster L-858D-U Light Meter

بررسی فلاش متر سکونیک Sekonic Speedmaster L-858D-U Light Meter
فلاش متر Sekonic L-858D-U

نورسنج و نورسنج با صفحه نمایش رنگی و لمسی 2.7 اینچی توسط شرکت سکونیک ارائه شده است. برای عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای مناسب است.

این فلاش دارای یک نقطه سنج 1 درجه در خود دستگاه است. فلاش متر Sekonic L-858D-U می تواند زمان تخلیه فلاش را با اندازه گیری فلاش در حالت های همگام سازی HSS محاسبه کند.

این فلاش قابلیت اجرای تمامی حالت های مختلف نورسنجی و فلاش حافظه برای محاسبه میانگین مقدار محاسبه درصد نور فلاش به محیط را دارد.

فلاش متر Sekonic L-858D-U قابلیت ایجاد پروفایل نور و کالیبراسیون دوربین برای اندازه گیری دقیق با توجه به مشخصات دوربین و لنزهای مختلف برای اندازه گیری دقیق را دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی فلاش متر سکونیک Sekonic Speedmaster L-858D-U Light Meter" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی فلاش متر سکونیک Sekonic Speedmaster L-858D-U Light Meter"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه