بررسی فلاش متر سکونیک Sekonic LiteMaster Pro L-478DR-U Light Meter

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات فلاش متر سکونیک Sekonic LiteMaster Pro L-478DR-U Light Meter

بررسی فلاش متر سکونیک Sekonic LiteMaster Pro L-478DR-U Light Meter
فلاش متر Sekonic L-478DR-U

نورسنج و نورسنج با صفحه نمایش رنگی و لمسی 2.7 اینچی توسط شرکت سکونیک ارائه شده است. برای تمام برنامه های تیراندازی مناسب است.

می توان از آن برای تمام حالت های مختلف فلاش و نورسنجی با حافظه متوسط ​​برای محاسبه درصد فلاش به محیط استفاده کرد. قابلیت تعیین کنتراست تصحیح فیلتر فلاش مکرر تعیین نمایش عملکردهای مختلف دستگاه. همچنین این فلاش متر دارای قابلیت ارتقاء نرم افزار از طریق USB قابلیت نصب نقطه سنج 5 درجه و امکان ایجاد پروفایل برای کالیبراسیون نور و هماهنگی دوربین برای استفاده در دوربین های متعدد با لنزهای مختلف می باشد.

فلاش متر Sekonic L-478DR-U NHVHDC دارای فرستنده رادیویی PocketWizard است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی فلاش متر سکونیک Sekonic LiteMaster Pro L-478DR-U Light Meter" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی فلاش متر سکونیک Sekonic LiteMaster Pro L-478DR-U Light Meter"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه