پیکر شهید ابوتراب نوری از شهدای جاویدالاثر زنجان شناسایی شد

پیکر شهید ابوتراب نوری از شهدای جاویدالاثر زنجان شناسایی شد

برای شما/زنجان پیکر شهید والامقام ابوتراب نوری از شهدای گرانقدر زنجان پس از ۴۳ سال شناسایی شد.

سردار جهان بخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری عباس برزگر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان استانی با حضور در منزل شهید ابوتراب نوری خبر شناسایی پیکر این شهید را به مادر و خانواده وی ابلاغ کردند.

مسئولان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید جاویدالاثر با اهدای لوح تقدیر از صبر و ایثار مادر شهید تجلیل و قدردانی کردند.

پیکر مطهر شهید والامقام ابوتراب نوری که به تازگی از طریق آزمایشات DNA شناسایی شده است پس از سال ها انتظار به زودی با برگزاری مراسمی تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش برای شما و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان شهید والامقام ابوتراب نوری هفتم خرداد ۱۳۳۸ در روستای حسین آباد از توابع شهرستان زنجان چشم به جهان گشود. پدرش بیوک آقا و مادرش زهرا نام داشت. شغل وی آهنگری و جوشکاری بود.

این شهید جاویدالاثر از سوی بسیج در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت. بیست و یکم دی سال ۱۳۶۰ ‏ با سمت آرپی جی زن در دشت عباس توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید و اثری از پیکرش به دست نیامد.

پیکر شهید نوری بعد از ۴۳ سال تفحص شناسایی و طی روزهای آتی در جوار همرزمان شهیدش آرام خوهد گرفت.

مراسم استقبال تشییع خاکسپاری و بزرگداشت شهید والامقام ابوتراب نوری متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

پایان خبر برای شما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیکر شهید ابوتراب نوری از شهدای جاویدالاثر زنجان شناسایی شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیکر شهید ابوتراب نوری از شهدای جاویدالاثر زنجان شناسایی شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه