اهدای نشان «بوعلی سینا» به متخصص خارجی/ فعالان برتر معرفی می شوند

اهدای نشان «بوعلی‌سینا» به متخصص خارجی/ فعالان برتر معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری برای شما مجید امرایی عضو مؤسس اتحادیه جهانی دراماتراپی و دبیرکل انجمن دراماتراپی ایران درباره برنامه های ویژه هفته جهانی دراماتراپی گفت: سال جاری هفته جهانی دراماتراپی از ۱۴ تا ۲۰ اکتبر یعنی ۲۳ تا ۳۰ برای شما در ۱۰۷ کشور جهان با برنامه های متنوع و متعدد در خصوص معرفی دراماتراپی تأثیراتش در حوزه های مختلف درمان های غیر دارویی و توانبخشی در بازتوانی برگزار می شود.

وی به خبرنگار برای شما توضیح داد: انجمن دراماتراپی ایران برنامه هفته جهانی دراماتراپی امسال را روز جمعه ۲۷ برای شما در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار می کند. در این برنامه پنل علمی با سخنرانی علی بابایی زاده و منوچهر اکبرلو برگزار می شود. قرار است نشان «بوعلی سینا» نیز به یکی از متخصصان خارجی که عضو مؤسس اتحادیه جهانی دراماتراپی که در زمان کرونا یکی از تأثیرگذارترین شخصیت های در عرصه دراماتراپی بود اهدا شود. همچنین قدردانی از ۱۲ دراماتراپیست در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا حامیان دراماتراپی دراماتراپیست های فعال سال و مؤسسه حامی دراماتراپی از دیگر بخش های برنامه ما است.

دبیرکل انجمن دراماتراپی ایران همچنین از معرفی فعال ترین مرکز دراماتراپی کشور در برنامه هفته جهانی دراماتراپی خبر داد.

امرایی در پایان با اشاره به برگزاری نشست های مجازی علمی و جلسات مشاوره به صورت غیرحضوری در هفته جهانی دراماتراپی در ایران گفت: برنامه های ما با برگزاری برنامه روز ۲۷ برای شما به پایان می رسد. در این روز مدیرکل هنرهای نمایشی نیز به عنوان سخنران در برنامه حضور دارد.

۲۴۳۵۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اهدای نشان «بوعلی سینا» به متخصص خارجی/ فعالان برتر معرفی می شوند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اهدای نشان «بوعلی سینا» به متخصص خارجی/ فعالان برتر معرفی می شوند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه