بررسی پروژکتور گودکس Godox Video Light LED1000C

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات

بررسی پروژکتور گودکس Godox Video Light LED1000C

پروژکتور گودکس Godox Video Light LED1000C

پروژکتور Godox Video Light LED1000C

بررسی پروژکتور Godox Video Light LED1000C در سایت ما

از نورهای ثابت و پروژکتورها در فیلمبرداری استفاده زیادی می شود. در دنیای عکاسی دیجیتال اگرچه معمولاً از فلاش ها و اسپیدلایت ها برای روشن کردن سوژه استفاده می شود اما روند استفاده از نورهای ثابت برای عکاسی نیز در حال گسترش است. در این بین پروژکتور Godox Video Light LED1000C از نظر ایجاد نور یکنواخت بدون ایجاد گرما بسیار مطلوب است. این پروژکتورها قابلیت تغییر میزان نور ساطع شده و تغییر دمای رنگ را دارند و از نظر حمل و نقل نیز بسیار کاربردی هستند.

پروژکتور Godox Video Light LED1000C

پروژکتور Godox Video Light LED1000C یک منبع نور ثابت با قدرت بالا است که از 1024 LED برای ایجاد خروجی نور مناسب برای فیلمبرداری و عکاسی استفاده می کند. می توانید شدت نور خروجی این پروژکتور را تغییر دهید. همچنین دمای رنگ نور را می توان از 3300 به 5600 کلوین انتخاب و تغییر داد. تنظیمات شدت نور و دمای رنگ در پشت پروژکتور روی صفحه نمایش قابل مشاهده است. علاوه بر تغییر مستقیم تنظیمات می توانید از کنترل از راه دور همراه با پروژکتور نیز استفاده کنید. حداکثر روشنایی این پروژکتور 4400 لوکس در فاصله یک متری است.

پروژکتور Godox Video Light LED1000C هم از باتری لیتیوم یونی سری BP-L سونی و هم از آداپتور برق همراه دستگاه تغذیه می شود. البته باید باتری ها را جداگانه خریداری کنید. توان مصرفی این پروژکتور LED 70 وات می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پروژکتور گودکس Godox Video Light LED1000C" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پروژکتور گودکس Godox Video Light LED1000C"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه