بررسی فلاش گودکس Godox TT680-N TTL Flash

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات فلاش گودکس Godox TT680-N TTL Flash

بررسی فلاش گودکس Godox TT680-N TTL Flash

فلاش Godox TT680-N TTL

فلاش Godox TT680N با دوربین های نیکون که قابلیت TTL دارند سازگار است. این فلش دارای گیرنده رادیویی 2.4 گیگاهرتزی است و با سایر امکاناتی که در این مدل به روز شده است انتخاب این محصول می تواند تجربه رضایت بخشی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

یکی دیگر از ویژگی های این فلاش هنگام عکاسی با بیش از یک فلاش دوربین پشتیبانی از روش رادیو کنترل در هماهنگی بین فلاش اصلی (master) و فلاش ثانویه (slave) است.

اگرچه گوداکس برای این مدل فلاش از همان روش سنتی استفاده کرده است اما به جای استفاده از باتری لیتیومی و کارکرد فلاش با 4 باتری قلمی گزینه دیگری برای این فلاش در نظر گرفته شده است و آن قابلیت استفاده از باتری های خارجی با ولتاژ مناسب است. به طوری که فلاش در زمان کمتری آماده شارژ مجدد می شود. علاوه بر این یک پورت مخصوص برای اتصال این باتری های خارجی روی بدنه فلش تعبیه شده است.

فلاش TT680 علاوه بر کارکردهای ذکر شده دارای گیرنده و فرستنده داخلی با برد 100 متر است که از طریق فرکانس استاندارد 2.4 گیگاهرتز ارسال و دریافت می کند و امکان کنترل و استفاده از عملکرد Master/Slave را در اختیار کاربر قرار می دهد. .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی فلاش گودکس Godox TT680-N TTL Flash" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی فلاش گودکس Godox TT680-N TTL Flash"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه