بررسی سافت باكس دی اند ای D&E 22x90cm SoftBox

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات سافت باكس دی اند ای D&E 22x90cm SoftBox

بررسی سافت باكس دی اند ای D&E 22x90cm SoftBox

سافت باکس D&E 22×90

سافت باکس ها یکی از رایج ترین و موثرترین ابزار برای شکل دادن و نرم کردن نورهای مصنوعی مانند فلاش و منابع نور پیوسته هستند. نور ساطع شده به سافت باکس توسط دیواره های آن که معمولا دارای روکش نقره ای هستند جمع آوری می شود و سپس از اولین لایه پخش کننده داخلی سافت باکس که در فاصله کمی از لامپ منبع نور قرار دارد عبور می کند. سپس این نور و انعکاس های آن از طریق دیفیوزر اصلی جلوی سافت باکس به نور ملایم و ملایم تبدیل شده و سوژه را روشن می کند.

سافت باکس های اولیه جعبه های چوبی بزرگی بودند که وجه های پخش کننده مختلف به صورت کشویی در آنها قرار می گرفتند. سافت باکس های امروزی از مواد سبک وزن ساخته می شوند و در اندازه های مختلف تولید می شوند. اندازه های متعدد و فواصل ضربه های مختلف سافت باکس ها ترکیب های متفاوتی را ایجاد کرده و انتخاب های متعددی را در اختیار ما قرار می دهد. هرچه اندازه منبع نور نسبت به اندازه سوژه بزرگتر باشد نور ملایم تر و نور ملایم تر است. اجازه دهید کنتراست کاهش یابد برجستگی ها و لکه های روی پوست پوشانده شوند و لبه سایه ها نرم تر شود. تفاوت دیگر بین سافت باکس های بزرگ و سافت باکس های کوچکتر پوشش نوری جسم است. این پوشش بیشتر یک پارامتر مهم هنگام عکاسی از سوژه ها و مجالس تمام قد است. معمولا سافت باکس ها به شکل های مربع مستطیل و هشت ضلعی تولید می شوند. هر کدام از این کیس های نرم مشخصات خاص خود را دارند (البته با تفاوت های جزئی).

Softbox D&E 22×90 SoftBox یک سافت باکس مستطیلی باریک است و برای ایجاد نور ملایم و باریک در عکاسی پرتره و عکاسی تبلیغاتی استفاده می شود. برای کنترل زاویه تابش نور می توانید از شبکه (زنبور عسل) با سافت باکس استفاده کنید. حلقه نصب سافت باکس D&E 22×90 از نوع سه پین ​​است و روی اکثر فلاش های استودیویی قابل نصب است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی سافت باكس دی اند ای D&E 22x90cm SoftBox" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی سافت باكس دی اند ای D&E 22x90cm SoftBox"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه