بررسی فلاش گودکس Godox V860II-S TTL Li-Ion Flash

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات

بررسی فلاش گودکس Godox V860II-S TTL Li-Ion Flash

فلاش گودکس Godox V860II-S TTL Li-Ion Flash

فلاش Godox V860IIS TTL

قدرت سرعت و سیستم رادیویی داخلی فلاش Godox V860IIS TTL را به انتخاب خوبی برای دوربین های شما تبدیل کرده است. کاملاً با سیستم های سونی TTL سازگار است و بسیاری از ویژگی ها و عملکردهای پیشرفته را پشتیبانی می کند. فلاش Godox V860IIS TTL همچنین از سیستم رادیویی بی سیم Godox 2.4GHz X پشتیبانی می کند و باعث می شود که این فلاش از فاصله 328 اینچی هم عملکردهای کنترل و هم کنترل TTL را پشتیبانی کند. به علاوه با شماره راهنمای 197 اینچی در ISO 100 و فاصله کانونی 200 میلی متر با محدوده زوم 20-200 میلی متری که می توان با استفاده از یک پنل بیرون کش تا 14 میلی متر بزرگ نمایی کرد این فلاش قدرتمند و همه کاره است. این فلاش با استفاده از یک فلاش کار می کند. باتری لیتیوم یون قابل شارژ که قادر به شارژ سریع و عکس های فراوان است.

برای استفاده عمومی فلاش Godox V860IIS TTL از 7- تا 90 درجه خم می شود و می توانید آن را 180 درجه بچرخانید. به عنوان یک محصول سازگار با E-TTL / E-TTL II این فلاش دارای همگام سازی با سرعت بالا جبران نوردهی فلاش همگام سازی پرده اول و دوم و ویژگی های بی شماری دیگر است. به علاوه این دستگاه در مواقع نیاز می تواند به عنوان فرمانده یا فرمانده نوری نیز مورد استفاده قرار گیرد.

– سیستم رادیویی بی سیم Godox 2.4GHz X از برد 328 اینچی همراه با قابلیت انتخاب بین 32 کانال مختلف و راه اندازی در سه گروه پشتیبانی می کند. این سیستم همچنین برای عملکرد بهتر با فرستنده های Godox X سازگار است.

یک عدد راهنمای 197 اینچی در ISO 100 و فاصله کانونی 200 میلی متر اطمینان حاصل می کند که سوژه های شما به خوبی نوردهی می شوند.

– محدوده زوم 20-200 میلی متر به همراه یک صفحه با زاویه باز که تا 14 میلی متر را پشتیبانی می کند این فلاش را برای استفاده با اکثر لنزها و حالت های عکاسی مناسب می کند.

– سری فلش قابلیت خم شدن بین 7- تا 90 درجه و چرخش 180 درجه را دارد.

– انتقال نوری با دسترسی به 4 کانال و سه گروه و همچنین برد 49 اینچی.

– چراغ کمکی فوکوس خودکار با برد 2-32.8 اینچ در این فلاش گنجانده شده است.

V860II علاوه بر hotshoeing و فعال سازی بی سیم از یک پورت همگام سازی 2.5 میلی متری برای اتصال سیمی به دوربین یا گیرنده استفاده می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی فلاش گودکس Godox V860II-S TTL Li-Ion Flash" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی فلاش گودکس Godox V860II-S TTL Li-Ion Flash"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه