طرح توانمندسازی پارک علم و فناوری خلیج فارس دربوشهر آغاز شد


برای شما/بوشهر رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر از آغاز ثبت نام در پنجمین دوره طرح صدف پارک علم و فناوری در بوشهر خبر داد.

طرح توانمندسازی پارک علم و فناوری خلیج‌فارس دربوشهر آغاز شد

به گزارش برای شما رحمن دشتی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح توانمندسازی صدف به افراد کمک می کند تا ابتدا به خودشناسی رسیده و در ادامه با حضور در کارگاه های آموزشی مختلف مسیر درست شغلی را انتخاب و در نهایت بتوانند نقش آفرینی مؤثری در زیست بوم فناوری و نوآوری داشته باشند.
وی بیان کرد: طرح صدف در۴ فاز اصلی تعریف شده که فاز نخست آن شامل خودشناسی- شخصیت شناسی (ارائه آموزش هایی به منظور شناخت تیپ شخصیتی خود و آشنایی با آزمون های شخصیت شناسی معتبر و نحوه استفاده و کاربرد آزمون ها) است.
رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر  تصریح کرد: مهارت افزایی در حوزه مهارت های نرم (ازجمله ارتباطات مؤثر و فنون مذاکره رزومه نویسی و مصاحبه شغلی آشنایی با سبک های شغلی و کارآفرینی آشنایی با روندهای بازار کار و مهارت های مورد نیاز شغلی در آینده آشنایی با دیجیتال مارکتینگ و غیر) و  طراحی مسیر حرفه ای ۲ بخش دیگر طرح توانمندسازی صدف محسوب می شوند.
دشتی ادامه داد: رویکرد چهارم این طرح آشنایی با زیست بوم فناوری و نوآوری (آشنایی با پارک های علم و فناوری و سایر ساختارهای توسعه فناوری و نوآوری ازجمله مراکز رشد شتاب دهنده ها فن بازارها کارخانه های نوآوری و بازدید از شرکت های دانش بنیان به تناسب رشته تحصیلی افراد) است.
وی یادآور شد: از دیگر برنامه های در نظرگرفته شده برای شرکت کنندگان این دوره می توان به برنامه میزگرد انتقال تجربیات کارآفرینان و کارکنان توانمند در حوزه فناوری اشاره کرد همچنین طی این طرح نشست های راهبری (کوچینگ) شغلی برای شرکت کنندگان بر اساس رشته های تحصیلی و آشنایی با مدل های کسب وکار برگزار می شود.
دشتی اظهار کرد: در پایان دوره در صورت موافقت واحدهای فناور منتخبین طرح با دارا بودن شرایط کاری متناسب می توانند دوره کارآموزی – کارورزی خود را در یکی از شرکت های عضو پارک علم و فناوری خلیج فارس سپری کنند.
وی یادآور شد: مهلت ثبت نام در این دوره تا پایان مهرماه ۱۴۰۳ تعیین شده و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام فرآیند مصاحبه و ثبت نام می توانند به نشانی https://info@kaniboom.ir/events/sadaf مراجعه و یا با شماره ۰۷۷۹۱۵۷۰۵۶۰ داخلی ۲۱۲۱ تماس حاصل کنند.

پایان خبر برای شما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرح توانمندسازی پارک علم و فناوری خلیج فارس دربوشهر آغاز شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرح توانمندسازی پارک علم و فناوری خلیج فارس دربوشهر آغاز شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه