بررسی فلاش گودکس Godox TT685-S TTL Flash

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات

بررسی فلاش گودکس Godox TT685-S TTL Flash

فلاش گودکس Godox TT685-S TTL Flash

فلاش گودوکس TT685S

این فلاش باید به شما کمک کند تا تعداد فلاش هایی را که با خود حمل می کنید کاهش دهید. وقتی صحبت از رویدادهایی مانند عروسی می شود سرعت و سادگی کلیدی است. بنابراین حمل یک ماشه رادیویی به این معنی است که باید تجهیزات بیشتری حمل کنید باتری های بیشتری برای بررسی و عیب یابی بیشتری در صورت بروز مشکل داشته باشید. بنابراین این فلش نگرانی شما را در آن موارد برطرف می کند.

کیفیت ساخت

گودکس مانند سایر رقبای خود از نظر میزان پلاستیک استفاده شده مجهز است. این فلش در مقایسه با کانن کیفیت برابری دارد. سادگی کلید روشن/خاموش جذاب است اما مشکل اینجاست که وقتی آن را در کیف خود قرار می دهید دکمه بیرون زده گیر می کند و مهارت بیشتری می طلبد. راه حل این است که آن را وارونه در کیسه قرار دهید. بقیه کلیدها احساس خوبی دارند.

صفحه هم بازخورد بسیار خوبی دارد و حتی در تاریکی هم مشخص است که در حال تغییر چه چیزی هستید. دکمه Set نیز به راحتی نمی چرخد ​​که ویژگی بسیار خوبی است.

فرصت ها

اولین باری که فلاش Godox TT685S را روشن می کنید صفحه نمایش LCD می تواند کمی گیج کننده باشد. مشکل اصلی آن این است که کلید سمت راست عملکرد فلاش را تغییر می دهد (مثلا دوربین دوچشمی فرمانده فرمانده و …) سپس دکمه Mode در سمت راست حالت آن عملکرد را تغییر می دهد. به عنوان مثال می توانید حالت دوربین را انتخاب کنید سپس با فشار دادن کلید Mode آن را از TTL به دستی تغییر دهید. تنظیمات با نگه داشتن دکمه های Zm/C.Fn به مدت 3 ثانیه تغییر می کنند.

همانطور که در صفحه مشاهده می کنید عملکردهای مختلفی در دسترس است:

1) در حالت دوربین (P-TTL

2) حالت فرمان انتقال نوری

3) حالت فرمان انتقال نوری

4) حالت فرمانده رادیو

5) حالت کنترل رادیویی

بزرگترین سردرگمی که ممکن است با آن روبرو شوید تفاوت بین حالت رادیویی و انتقال نوری است. اتفاقی که می افتد این است که وقتی یک فلش را روی حالت فرمان و دیگری را روی حالت فرمان قرار می دهید گاهی اوقات کار می کند و گاهی اوقات نمی شود. خوشبختانه این مشکل از فلش نیست بلکه نشانه کوچکی است که برخی افراد آن را نمی بینند. سیگنال جرقه برای ارتباط نوری استفاده می شود اما آنتن برای ارتباط رادیویی است. اگر در مورد چیزی که می خواهید با آن کار کنید سردرگم هستید بهتر است از ارتباط رادیویی استفاده کنید و حالت انتقال نوری را نادیده بگیرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی فلاش گودکس Godox TT685-S TTL Flash" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی فلاش گودکس Godox TT685-S TTL Flash"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه