بررسی فلاش گودکس Godox TT350-C mini flash

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات فلاش گودکس Godox TT350-C mini flash

بررسی فلاش گودکس Godox TT350-C mini flash

فلش Godbox TT350C

Godbox TT350C Speedlite با پشتیبانی کامل از سیستم Canon E-TTL/E-TTL II از جمله همگام سازی با سرعت بالا و سیستم رادیویی داخلی 2.4 گیگاهرتز فلاش Godox TT350 Mini Thinklite TTL یک همراه روزمره عالی برای دوربین شما است. TT350 با طراحی سبک وزن و شماره راهنمای 36 متر در ISO 100 و فاصله 105 میلی متری یک فلاش مفید روی دوربین یا مستقل است. علاوه بر این کاربر می تواند از این محصول به عنوان یک کنترل از راه دور در سیستم رادیویی TTL استفاده کند. همچنین با قابلیت حرکت عمودی از زاویه 7- تا 90 درجه و قابلیت چرخش افقی از 270 درجه یک فلاش کاملا همه کاره است.

ویژگی ها و عملکردهای زیادی در این محصول گنجانده شده است که از جمله آنها می توان به HHS فلاش استروبوسکوپی همگام سازی پرده اول و پرده دوم و بسیاری عملکردهای دیگر اشاره کرد. به لطف نمایشگر LCD پشت فلاش Godbox TT350C استفاده از آن بسیار راحت است و به دلیل سرعت بازیابی که بین 0.1 تا 2.2 ثانیه است سرعت بالایی نیز دارد. علاوه بر این شما می توانید آن را تنها با دو باتری AA استفاده کنید.

نکات مثبت

– شامل یک سیستم رادیویی داخلی 2.4 گیگاهرتز X است که می توانید برای راه اندازی یک سیستم فرمان/کنترل از آن استفاده کنید.

– سازگار با سیستم های E-TTL و E-TTL II کانن کاربر می تواند از تنظیمات بی شمار فلاش خودکار و امکان استفاده از ویژگی هایی مانند همگام سازی با سرعت بالا لذت ببرد.

– TT350 با شماره راهنمای 118 در ISO 100 و فاصله 105 میلی متری اکثر سوژه ها را روشن می کند. همچنین از یک سری زوم با دامنه 24-105 میلی متر و یک صفحه با زاویه دید 14 میلی متری برای استفاده از انواع لنزها پشتیبانی می کند.

– کنترل دستی قدرت از 1.1 تا 1.128 در مراحل EV 1.3 مرحله ای

– برای کار با سایر چراغ های راهنما استاندارد این چراغ راهنما از فرمان نوری پشتیبانی می کند.

– پورت همگام 3.5 میلی متری برای نصب اتصالات کابل به دوربین یا ماشه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی فلاش گودکس Godox TT350-C mini flash" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی فلاش گودکس Godox TT350-C mini flash"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه