بررسی فلاش پرتابل دی اند ای D&E Atlantic 600B

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات فلاش پرتابل دی اند ای D&E Atlantic 600B

بررسی فلاش پرتابل دی اند ای D&E Atlantic 600B

فلاش قابل حمل D&E Atlantic 600B

امروزه عکاسی تبلیغاتی و مد به آتلیه محدود نمی شود و بسیاری از تولیدات عکاسی خارج از آتلیه انجام می شود. یکی از مشکلات همیشگی عکاسان استفاده از ابزارهای مناسب و حرفه ای نورپردازی فضای باز است. در بسیاری از موارد وجود فلاش های استودیویی قدرتمند و برقی برای نورپردازی در فضای باز عملا غیرممکن است. به همین دلیل استفاده از فلاش های پرسرعت و فلاش های اکسترنال مورد توجه عکاسان قرار گرفته است اما این فلاش ها به دلیل محدودیت قدرت انتشار نور نسبت به فلاش های استودیویی و مصرف بالای باتری در نورپردازی حرفه ای کارایی ندارند.

فلاش قابل حمل D&E Atlantic 600B این یک راه حل روشنایی بسیار راحت و بدون دردسر در خارج از استودیو در اختیار شما قرار می دهد. این چراغ قوه 600 ژول با باتری لیتیوم یونی با ظرفیت بالا و وزن سبک و اندازه کوچک می تواند با یک بار شارژ 500 بار با حداکثر توان شارژ شود.

ویژگی های عالی فلاش قابل حمل D&E Atlantic 600B از قابلیت کنترل کامل توان خروجی از 1/1 تا 256/1 و تنظیم جبران نوردهی فلاش (FEC) می توان اشاره کرد. این فلاش قابلیت همگام سازی 1/8000 ثانیه را دارد و از سیستم های اندازه گیری Canon E-TTL II و Nikon i-TTL پشتیبانی می کند. یک گیرنده رادیویی 2.4 گیگاهرتزی در این فلاش تعبیه شده است و می توانید از فرستنده رادیویی X1-C (برای Canon) یا X1-N (برای Nikon) برای کنترل تنظیمات فلاش از فاصله حدود 80 متری استفاده کنید.

فلاش قابل حمل D&E Atlantic 600B از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 8700 میلی آمپر ساعت استفاده می کند. برای تغذیه فلاش در محیط استودیو نیز می توانید از برق شهری استفاده کنید. زمان شارژ مجدد بین 0.01 تا 2.5 ثانیه (با توجه به قدرت فلاش) می باشد و برای صرفه جویی هر چه بیشتر در مصرف انرژی از لامپ مدل سازی LED 10 وات در این فلاش استفاده شده است.

از دیگر ویژگی های این فلاش می توان به قابلیت همگام سازی با پرده دوم شاتر عمل به عنوان فلاش slave و تخلیه متوالی (Multi Flash) با تعداد 100 فلاش با سرعت 100 هرتز اشاره کرد.

طیف وسیعی از لوازم جانبی نیز برای این فلاش در نظر گرفته شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی فلاش پرتابل دی اند ای D&E Atlantic 600B" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی فلاش پرتابل دی اند ای D&E Atlantic 600B"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه