بررسی كيت فلاش Profoto B2 250 Air TTL Location

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات كيت فلاش Profoto B2 250 Air TTL Location

بررسی كيت فلاش Profoto B2 250 Air TTL Location

کیت Flash Profoto B2 250

Flash Profoto B2 250 یک فلش استودیویی است. این در واقع یک منبع نور مجزا است که بخشی از دسته فلاش های خارج از دوربین است. این فلاش ها نوع جدیدی از فلاش ها هستند که به دلیل سازگاری با فناوری TTL از باتری به عنوان منبع تغذیه استفاده می کنند. مکانیزم بی سیم و نور قدرتمند آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند.

کیت فول فلاش Profoto B2 250 با قابلیت TTL دوربین های کانن; سازگار با نیکون و سونی کاربران می توانند از راه دور TTL-C TTL-N TTL-S برای اتصال دوربین خود به این فلاش استفاده کنند. به این ترتیب عکاسان می توانند بدون نورسنجی دستی به نورپردازی عالی دست پیدا کنند.

بازتابنده داخلی این فلاش نوری گسترده و یکنواخت می دهد. هد فلاش B2 آنقدر سبک و کوچک است که می توان آن را با استفاده از مبدل مناسب روی دوربین نصب کرد. در واقع می توانید از این فلاش روی سه پایه استفاده کنید. روی پایه یا دوربین نصب کنید.

در حداکثر توان؛ زمان بازیابی این فلاش 1/35 ثانیه است. همچنین در قدرت های کمتر این فلاش می تواند نرخ 20 فلاش در ثانیه را حفظ کند. به این ترتیب خطر از دست دادن یک عکس عالی به دلیل کندی عملکرد فلاش ها از بین می رود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی كيت فلاش Profoto B2 250 Air TTL Location" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی كيت فلاش Profoto B2 250 Air TTL Location"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه