آمار عجیب از تماس های مردم با ۱۱۰

آمار عجیب از تماس‌های مردم با ۱۱۰

به گزارش برای شما سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت توضیح داد: هر ۲ ثانیه یک بار زنگ تلفن ۱۱۰ به صدا در می آید. در روز حدود هفده هزار ماموریتی که پلیس باید برود در صحنه ایجاد میشود. حدود نوزده هزار مراجعه کننده در روز به مقرهای پلیس وجود دارد و اعداد و ارغام بسیار عجیبی در روز که حدود سه هزار پرونده های مختلف قضایی تشکیل میشود.

صدا و سیما در خبری نوشت:سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت توضیح داد: هر ۲ ثانیه یک بار زنگ تلفن ۱۱۰ به صدا در می آید. در روز حدود هفده هزار ماموریتی که پلیس باید برود در صحنه ایجاد میشود. حدود نوزده هزار مراجعه کننده در روز به مقرهای پلیس وجود دارد و اعداد و ارغام بسیار عجیبی در روز که حدود سه هزار پرونده های مختلف قضایی تشکیل میشود.

۲۳۳۲۱۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمار عجیب از تماس های مردم با ۱۱۰" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمار عجیب از تماس های مردم با ۱۱۰"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه