بررسی پروژکتور Video Light LED-330

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات پروژکتور Video Light LED-330

بررسی پروژکتور Video Light LED-330

نور ویدئو پروژکتور LED-330

در فیلمبرداری از نورهای ثابت و پروژکتور استفاده می شود. در دنیای عکاسی دیجیتال اگرچه معمولاً از فلاش ها و اسپیدلایت ها برای روشن کردن سوژه استفاده می شود اما روند استفاده از نورهای ثابت برای عکاسی نیز در حال گسترش است. در این میان پروژکتور ال ای دی 330 از نظر ایجاد نور یکنواخت بدون تولید گرما بسیار مطلوب است. این پروژکتورها قابلیت تغییر میزان نور ساطع شده و تغییر دمای رنگ را دارند و از نظر حمل و نقل نیز بسیار کاربردی هستند.

نور ویدئو پروژکتور LED-330

پروژکتور ال ای دی 330 یک منبع نور ثابت با توان بالا است که از 330 LED برای ایجاد خروجی نور مناسب برای فیلمبرداری و عکاسی استفاده می کند. همچنین دمای رنگ نور از 3200 به 5500 کلوین قابل انتخاب و تغییر است. تنظیمات شدت نور و دمای رنگ را می توان در پشت صفحه نمایش پروژکتور مشاهده کرد. علاوه بر تغییر مستقیم تنظیمات می توانید از کنترل از راه دور همراه با پروژکتور نیز استفاده کنید. حداکثر روشنایی این پروژکتور در فاصله یک متری برابر با 2500 لوکس و زاویه پوشش نوری آن بیش از 60 درجه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی پروژکتور Video Light LED-330" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی پروژکتور Video Light LED-330"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه