بررسی کیت کامل فلاش Hensel Integra Mini 300 Kit

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات کیت کامل فلاش Hensel Integra Mini 300 Kit

بررسی کیت کامل فلاش Hensel Integra Mini 300 Kit

فلاش های استودیویی Hansel آلمان را می توان یکی از محصولات حرفه ای روز دنیا با قیمت مناسب و به صرفه دانست. این فلاش ها که کیفیت و کارایی آن برابر با فلاش های ممتاز دنیاست دارای کیت های مقرون به صرفه و اقتصادی برای عکاسان معمولی نیز می باشد که از جمله آن ها می توان به کیت فلاش استودیویی هنسل اینتگرا مینی 300 اشاره کرد. این کیت شامل 3 واحد فلاش Hensel Integra Mini 300 با پایه های بادی است که برای راه اندازی سریع یک استودیوی کوچک در هر مکانی طراحی شده اند. پایه های پنوماتیکی این کیت برای محافظت از فلاش ها و جلوگیری از ضربه خوردن آنها از گاز ساخته شده است.

2 عدد سافت باکس هنسل 100 در 80 سانتی متر با زنبور به همراه فلاش استودیویی هنسل اینتگرا مینی 300 کیت وجود دارد که برای نور مستقیم و نور ملایم استفاده می شود و از پخش شدن نور در اطراف جلوگیری می کند. همچنین اگر نیاز به پرتاب نور شدید با سایه های تیز دارید می توانید از کاسه بازتابنده استاندارد موجود در کیت استفاده کنید. این کاسه رفلکتور دارای یک زنبور فلزی نیز می باشد که به راحتی می توانید آن را نصب یا از کاسه جدا کنید.

لامپ فلاش داخل این لنزها توسط حباب شیشه ای محافظ پیرکس محافظت می شود که علاوه بر مقاومت بالا در برابر آسیب های احتمالی یا لمس لامپ ها تاثیری بر میزان نور ساطع شده از فلاش ندارد. این حباب های شیشه ای قابلیت UV نیز دارند. این فلاش های قدرتی 300 ژول می توانند شدت نور استثنایی ایجاد کنند که برای کار در محیط های بزرگ بسیار موثر است. سرعت شارژ این فلاش ها از نظر نوری که از خود ساطع می کنند بین 0.25 تا 1.2 ثانیه و زمان نوردهی 1/1900 ثانیه است بنابراین برای حرکت انجمادی در عکاسی تبلیغاتی می تواند بسیار موثر باشد. در کنار این فلاش کنترل فلاش از راه دور یا ماشه فلاش ارائه شده است که می توان آن را در گروه های مختلف تنظیم کرد تا از خرابی فلاش جلوگیری شود.

خروجی این فلاش از شدت کامل به 1/32 شدت کامل با دقت 0.1 گام در طول 6 گام نور تغییر می کند. این مقدار دقت برای عکاسی با دوربین دیجیتال بسیار دقیق استفاده می شود. از جمله ویژگی های جالب کیت فلاش استودیویی Hensel Integra Mini 300 Kit سازگاری آن با ورودی های ولتاژ مختلف از 110 تا 220 ولت است و به همین دلیل هنگام حمل و نقل به کشورهای مختلف دنیا با مشکل ورودی فلاش مواجه نخواهید شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیت کامل فلاش Hensel Integra Mini 300 Kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیت کامل فلاش Hensel Integra Mini 300 Kit"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه