بررسی سافت باکس هنسل Hensel Ultra Softbox E 60X120 cm

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات سافت باکس هنسل Hensel Ultra Softbox E 60X120 cm

بررسی سافت باکس هنسل Hensel Ultra Softbox E 60X120 cm

سافت باکس Hensel Ultra Softbox E 60X120 سانتی متر

مقدمه

سافت باکس نوعی ابزار نوردهی در عکاسی است که یکی از ابزارهای نور نرم به حساب می آید. چتر معروف ترین ابزار نورپردازی است. جایی که نور از داخل لامپ به یک سایه فلزی می تابد تا نوری ملایم و غیر مستقیم ایجاد کند.

سافت باکس یک حصار نور محیطی در اطراف لامپ است که از دیواره های جانبی و پشتی بازتابنده و مواد پخش کننده در مقابل نور تشکیل شده است. دیوارهای کناری و پشتی جعبه با ورق آلومینیوم پوشانده شده است تا نور را به بهترین شکل منعکس کند. در برخی از مدل های تجاری دیفیوزر را می توان برداشت تا از نور به تنهایی به عنوان نورافکن یا با بازتابنده چتری استفاده شود.

سافت باکس را می توان با فلاش یا منابع نور پیوسته مانند لامپ های فلورسنت یا “چراغ های داغ” تئوری لامپ های هالوژن کوارتز یا تنگستن استفاده کرد.

اگر سافت باکس با منابع نور “گرم” استفاده می شود باید اطمینان حاصل کنید که سافت باکس بر اساس وات نوری که به آن متصل است به یک نمایشگر حرارتی مجهز است تا خطری ایجاد نکند.

توضیحات سافت باکس هنسل

سافت باکس متوسط ​​هنسل هنسل اولترا سافت باکس بدنه داخلی نقره ای آن که از گوگرد ساخته شده است این محصول را در برابر گرما و نور خورشید بسیار مقاوم کرده و می تواند در برابر صاعقه 2000 وات مقاومت کند. روکش نقره ای داخل هر نوری را با بهترین کیفیت منعکس می کند.

سایز این سافت باکس 60*120 می باشد.این سافت باکس دارای دیفیوزر داخلی می باشد. ابعاد این سافت باکس برای عکاسی تمام قد از یک یا دو نفر مناسب است. اگر جعبه نرم افزاری Hensel Ultra را تا حد امکان نزدیک به سوژه قرار دهید می توانید درخشان ترین بازتاب ها را ایجاد کنید.

پنل جلویی CineDome به راحتی از این سافت باکس جدا می شود تا بتوانید از جلو نورپردازی کنید. با کمک این عملکرد می توانید عملیات نورپردازی مختلف را در چند ثانیه انجام دهید. نقاط روشنایی کمکی و لهجه های طراحی شده در داخل CineDome به ایجاد نور طبیعی بیشتر کمک می کند. سافت باکس CineDome دارای ویژگی های عالی برای نورپردازی حرفه ای و گسترده است. این سافت باکس بزرگتر از سافت باکس های دیگر است و به کمک آن می تواند نور نرم و ابریشمی تری را منعکس کند.

سافت باکس Hensel Ultra Softbox E 60X120 Cm برای ملایم کردن نور و کاهش سایه های واضح در تصاویر استفاده می شود. ابعاد این سافت باکس 120*60 سانتی متر بوده و با تمامی فلاش های هنسل سازگاری دارد. برای هدایت نور در یک جهت خاص می توانید از زنبور عسل با سافت باکس استفاده کنید. این زنبور قابل جدا شدن است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی سافت باکس هنسل Hensel Ultra Softbox E 60X120 cm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی سافت باکس هنسل Hensel Ultra Softbox E 60X120 cm"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه