بررسی کیت کامل فلاش Hensel Integra Plus 500 Kit

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات کیت کامل فلاش Hensel Integra Plus 500 Kit

بررسی کیت کامل فلاش Hensel Integra Plus 500 Kit

کیت فلاش استودیویی Hensel Integra Plus 500 FM یک کیت فلاش عکاسی چند موقعیتی کامل است که راحتی یک استودیو حرفه ای را به روشی قابل حمل به شما می دهد. این کیت فلاش استودیویی دارای سه واحد فلاش حرفه ای با پایه است که امکان نورپردازی خلاقانه را در موقعیت های مختلف از عکاسی تجاری گرفته تا عکاسی استودیو مراسم عروسی فراهم می کند. برای ایجاد نوری نرم و کنترل شده با این فلاش ها می توانید از دو سافت باکس بزرگ 80*100 سانتی متری همراه کیت استفاده کنید.

هر دو سافت باکس در کیت فلاش استودیو هنسل Integra Plus 500 FM دارای یک لانه زنبوری پارچه ای هستند که به شما امکان می دهد نور را به صورت کاملا جهت دار بتابانید. همچنین در این کیت یک کاسه رفلکتور هنسل با انعکاس نور بالا وجود دارد که با آن می توانید سوژه را با نورهای تیز روشن کنید و سایه های تیز ایجاد کنید. این کاسه رفلکتور دارای شبکه فلزی کندوی عسل نیز می باشد که برای کنترل جهت نور استفاده می شود. هر سه فلاش توسط حباب های شیشه پیرکس آلمانی کنترل شده محافظت می شوند که از نور بدون تأثیر بر شدت محافظت می کنند. علاوه بر این با عملکرد FreeMask در این فلاش ها به همراه فرستنده و گیرنده ای که به همراه این کیت ارائه می شود می توانید به راحتی از سوژه هایی با پس زمینه سفید عکس بگیرید و آنها را از پس زمینه جدا کنید.

به منظور ایمن نگه داشتن رعد و برق و جلوگیری از برخورد آنها پایه های پنوماتیکی این مجموعه از نوع گازی برای جلوگیری از سقوط ناگهانی صاعقه می باشد. از آنجایی که این بارق ها را می توان از راه دور از طریق رادیو کنترل کرد کیت فلش استودیویی Hensel Integra Plus 500 همچنین دارای یک ماشه رادیویی چهار کاناله به نام Strobe Wizard Plus است که مخصوص بارق های هنسل است و می تواند همه این بارق ها را از راه دور یک به یک راه اندازی کند. یکی یا به طور جمعی مانند رادیو WiFi. البته در صورت تمایل می توانید از کابل همگام 5 متری موجود در کیت نیز برای اتصال مستقیم به دوربین استفاده کنید. کل این مجموعه در یک کیف چرخ دار قرار می گیرد که می توانید فلاش را به راحتی حمل کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیت کامل فلاش Hensel Integra Plus 500 Kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیت کامل فلاش Hensel Integra Plus 500 Kit"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه