بررسی کیت نورپردازی هنسل Hensel Beauty Dish, Honey Comb, Bag

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات کیت نورپردازی هنسل Hensel Beauty Dish, Honey Comb, Bag

بررسی کیت نورپردازی هنسل Hensel Beauty Dish, Honey Comb, Bag

مجموعه نورپردازی هانسل

کیت نورپردازی هنسل این محصول شامل یک گلدان زیبا کننده بزرگ به قطر 55 سانتی متر برای شکل دادن به نور یک شانه هنسل مسی 7 اینچی برای تنظیم پخش نور و یک کیف حمل برای این کیت می باشد.

معرفی بیوتی دیش

شما می توانید ظرف زیبایی را در کیت نورپردازی هنسل در چند ثانیه نصب کنید. قسمت های داخلی صفحه با فایبرگلاس تقویت شده و حجم بسیار کمی دارد. با این ظرف می توان از سرعت های مختلف استفاده کرد. بنابراین می توان از استروب های مختلف با این ظرف استفاده کرد.
سرعت سنج همراه با تجهیزات برند Bowens سازگار است. برای برندهای Profoto Elinchrom و Balcar می توانید سایر سرعت های اضافی را جداگانه دریافت کنید. محفظه نرم این ظرف می تواند دمای بالا را تحمل کند. نور تولید شده توسط این محصول به اندازه زیبایی ظروف فلزی است. می توانید این محصول را تا کرده و به راحتی جابجا کنید.
این بشقاب روشویی بزرگ که متعلق به شرکت هنسل است 55 سانتی متر (22 اینچ) قطر دارد. در این محصول یک دیسک نرم کننده نور برای تنظیم نور خروجی و محلی برای قرار دادن فیلتر تعبیه شده است.

پیتا عسل هنسل 7 اینچی

یکی دیگر از محصولات ارائه شده در کیت نورپردازی هنسل شانه 7 اینچی Hensel Honey است که هنگام استفاده از فلاش برای عکاسی پخش پرتو نور را با زاویه 20 درجه تنظیم می کند.

لانه زنبوری اسنوت بارندور و همچنین فیلترها لوازم ضروری برای هر سیستم روشنایی هستند. شانه عسلی 7 اینچی هنسل شکل شدت یا رنگ جریان نور را از سر فلاش شما به خوبی تنظیم می کند. با در نظر گرفتن این موضوع می توانید شانه 7 اینچی عسل هنسل را به عنوان یک قلم موی هنرمند یا یک چاقو یا خودکار مجسمه ساز در نظر بگیرید.

معرفی شرکت هنسل

شرکت هنسل آلمان یکی از مدرن ترین و معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید تجهیزات عکس و نور می باشد که در زمینه تولید تجهیزات نورپردازی فعالیت می کند. این شرکت با استفاده از کارشناسان مجرب و طراحان حرفه ای تجهیزات نورپردازی بسیار پیشرفته ای را با دانش و آگاهی از نیاز عکاسان ایجاد کرده است. فلاش فلاش استودیویی اسپیدلایت چتر و غیره از جمله محصولات ارائه شده توسط این شرکت در بازار بزرگ عکاسی می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیت نورپردازی هنسل Hensel Beauty Dish, Honey Comb, Bag" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیت نورپردازی هنسل Hensel Beauty Dish, Honey Comb, Bag"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه