بررسی فلاش استودیویی هنسل Hensel Integra Plus 500 Monolight

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات فلاش استودیویی هنسل Hensel Integra Plus 500 Monolight

بررسی فلاش استودیویی هنسل Hensel Integra Plus 500 Monolight

فلاش استودیو مونولایت Hensel Integra Plus 500 یکی از فلاش های استودیویی معروف و قدرتمند برای کاربردهای مختلف صنعتی پرتره صنعتی تبلیغاتی و عروسی می باشد. فلاش توسط یک اتصال کشویی به پایه متصل می شود که می تواند به حفظ تعادل بهتر هنگام نصب تجهیزات سنگین و شکل دهنده های سبک بزرگ کمک کند. این فلاش بدنه سبک وزنی از آلومینیوم دارد و دسته ای در پشت آن تعبیه شده است که با آن می توانید به راحتی زاویه سر فلاش را روی سه پایه تنظیم کنید. علاوه بر این می توانید انواع تجهیزات استاندارد شکل دهی نور موجود در بازار مانند سافت باکس چتر کاسه رفلکتور و نازل را نصب کنید.

بیشتر فلاش های استودیویی فقط از طریق کابل به دوربین متصل می شوند. اما فلاش استودیویی Hensel Integra Plus 500 Monolight علاوه بر قابلیت اتصال با کابل می تواند به صورت بی سیم از طریق WiFi با گیرنده چهار کاناله مخصوص Hensel به نام Hensel Strobe Wizard (که داخل خود فلاش است) با ماشه فلاش مخصوص هنسل . این ماشه به صورت جداگانه فروخته می شود و پس از نصب بر روی دوربین می تواند فلاش های متصل به آن را به صورت جداگانه یا همزمان کنترل کند. با انتخاب کانال فلاش مورد نظر روی این فرستنده می توانید برق آن را از راه دور تغییر دهید و حتی حالت های لامپ مدل آن را تغییر دهید.

لامپ مدل سازی در این فلاش ها را می توان روی همیشه روشن با توجه به خروجی فلاش روشن هنگام روشن شدن فلاش خاموش و همیشه خاموش تنظیم کرد. علاوه بر این این لامپ را می توان طوری تنظیم کرد که در زمانی که از فلاش استفاده نمی کنید به طور خودکار کم نور شود تا از تولید گرما جلوگیری شود. این چراغ مدل سازی 300 وات به قدری روشن است که به راحتی می توان از آن به عنوان یک چراغ فیلم پیوسته با قدرت کامل استفاده کرد. نکته مهم در مورد این فلاش این است که می توان آن را پس از تابش نور در فاصله زمانی بین 0.3 تا 1.3 ثانیه (بسته به شدت نور) خیلی سریع شارژ کرد. بنابراین برای عکاسی پیاپی حتی در صورت نیاز به استفاده از قدرت کامل فلاش حداکثر زمان انتظار برای شارژ و گرفتن عکس بعدی 2.2 ثانیه است که برای عکاسی پیاپی از کودکان کم است و بهتر است از قدرت کامل فلاش استفاده نکنید. در این مورد

یکی از مهم ترین ویژگی های فلاش های آتلیه ای برای عکاسی تبلیغاتی قابلیت تغییر شدت فلاش با کمترین ضرایب و بالاترین دقت است. این فلاش می تواند شدت نور کامل خود را در 6 مرحله مختلف تا 1/32 شدت نور کامل خود در 0.1 درجه کاهش یا افزایش دهد که برای عکاسی با دوربین دیجیتال حرفه ای بسیار مهم است. شدت نور این فلاش توسط یک دیمر در پشت فلاش کنترل می شود که میزان تغییر را به صورت دیجیتالی در صفحه دیجیتال LED نشان می دهد.

فلاش استودیویی Hensel Integra Plus 500 Monolight نیز به عملکرد انحصاری Freemask فلاش های هنسل مجهز شده است. با استفاده از این فناوری که علامت تجاری آن بر روی محفظه فلاش نیز حک شده است می توانید از آن برای جدا کردن سوژه از پس زمینه عکاسی استفاده کنید درست مانند تکنیک chroma key هنگام عکاسی. بنابراین با دو نوردهی متوالی سوژه و پس زمینه تصویر سوژه دوم را به عنوان سایه یا سیلوئت سیاه ذخیره کنید و از همان تصویر در فتوشاپ به عنوان لایه ماسک تصویر قبلی استفاده کنید. با این کار می توان دو تصویر را با هم ترکیب کرد و برای جدا کردن کوچکترین جزئیات از پس زمینه استفاده کرد.

این فلاش به صورت Multi-Voltage ساخته شده است تا به راحتی با هر ولتاژ استاندارد در کشورهای مختلف کار کند و شدت ولتاژ ورودی بر کیفیت و سرعت کار آن تاثیری نداشته باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی فلاش استودیویی هنسل Hensel Integra Plus 500 Monolight" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی فلاش استودیویی هنسل Hensel Integra Plus 500 Monolight"، کلیک کنید.