بررسی فلاش استودیویی Hensel Integra 600 Mini Monolight

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات فلاش استودیویی Hensel Integra 600 Mini Monolight

بررسی فلاش استودیویی Hensel Integra 600 Mini Monolight

فلاش استودیویی Mini Monolight Hensel Integra 600 یک سر نور فوق العاده قدرتمند و قابل حمل است که برای انواع نورپردازی های پرتره صنعتی تبلیغاتی و عروسی استفاده می شود. بدنه این فلاش سبک از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و تنها 2.3 کیلوگرم وزن دارد که برای فلاش قدرتمند این کلاس بسیار سبک است. یک دسته در پشت بدنه این فلاش تعبیه شده است که به راحتی می توانید زاویه سر فلاش را روی سه پایه تنظیم کنید. این فلاش می تواند 600 ژول نور ساطع کند و بین 0.2 تا 1.7 ثانیه (بسته به شدت نور) شارژ شود. این نرخ شارژ برای 600 ژول قدرت بسیار بالا است و این فلاش را برای انواع پروژه های عکاسی صنعتی و تجاری از سوژه های متحرک مناسب می کند. مدت زمان انتشار نور نیز 1/1100 ثانیه است که با آن می توانید هر جسم متحرکی را به خوبی منجمد کنید.

کوچکترین ضرایب و بیشترین دقت در کنترل نور خروجی یکی از مهمترین معیارها در عکاسی دیجیتال با نور مصنوعی است. بنابراین فلاش استودیویی هنسل Integra 600 Mini Monolight یکی از دقیق ترین فلاش های موجود در بازار برای این نوع عکاسی با قابلیت کنترل نور در 6 استاپ از نور کامل تا 1/32 نور کامل آن است. دقت 0.1 قدم برای هر توقف. میزان نور فلاش به صورت دیجیتالی و از طریق دکمه های لمسی در پشت بدنه فلاش کنترل می شود. این فلاش را می توان با سایر فلاش های استاندارد هم به صورت فلاش اصلی و هم به صورت فلاش جانبی یا slave هماهنگ کرد و همچنین امکان نصب انواع تجهیزات شکل دهنده نور مانند سافت باکس چتر کاسه رفلکتور و پوزه استاندارد موجود در بازار وجود دارد .

اندازه کوچک و بدنه سبک این فلاش احتمالا برای عکاسی در سفر مناسب است. بنابراین هنسل ولتاژ ورودی این فلاش را به گونه ای طراحی کرده است که به راحتی با هر ولتاژ استانداردی که در کشورهای مختلف وجود دارد کار کند و شدت ولتاژ ورودی تاثیری در کیفیت و سرعت عملکرد آن نداشته باشد. این فلاش مجهز به فن داخلی است تا از گرم شدن بیش از حد مدارهای داخلی جلوگیری کند. با این حال تمام مدارهای داخلی مجهز به سیستم کنترل دما هستند تا در صورت گرم شدن بیش از حد با خاموش کردن فیوز جریان داخلی را قطع کند.

برای کنترل مصرف برق و همچنین جلوگیری از گرمای بیش از حد می توان لامپ مدلینگ استودیو فلاش استودیویی Mini Monolight Hensel Integra 600 را طوری تنظیم کرد که به طور خودکار در زمان عدم استفاده کم نور شود. این چراغ مدل سازی 300 وات به قدری روشن است که به راحتی می توان از آن به عنوان یک چراغ فیلم پیوسته با قدرت کامل استفاده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی فلاش استودیویی Hensel Integra 600 Mini Monolight" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی فلاش استودیویی Hensel Integra 600 Mini Monolight"، کلیک کنید.