بررسی آلترا سافت باکس فلاش اکسترنال MQ-B10

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات آلترا سافت باکس فلاش اکسترنال MQ-B10

بررسی آلترا سافت باکس فلاش اکسترنال MQ-B10

فلاش اکسترنال Ultra Softbox MQ-B10

فلاش اکسترنال سافت باکس MQ-B10 Ultra توسط External Flashes و مدل Ultra softbox اکسترنال فلاش Miknova می باشد (شاید بهتر باشد بگوییم ساخت Miknova است). جعبه نرم افزاری فلاش خارجی MQ-B10 MQ-B10 دارای لایه های جداشدنی اضافی است. سمت سفید این محصول می تواند به عنوان کارت بازتابی استاندارد استفاده شود که از پخش شدن نور ناشی از فلاش جلوگیری می کند. وقتی از فلاش به عنوان پس زمینه برای یکنواخت کردن نور استفاده می شود می توان از سمت سیاه برای جلوگیری از ورود نور به لنز استفاده کرد.

وجود سایه های عمیق لکه ها در عکس خروجی و انعکاس های کور کننده از مشکلاتی است که در هنگام عکاسی برای برخی از عکاسان پیش می آید و این جعبه کوچک با فلاش اکسترنال فوق نرم MQ-B10 می تواند به راحتی از بروز این مشکلات در عکس خروجی جلوگیری کند. در نتیجه عکس های گرفته شده شما با نور یکنواخت و بدون تابش خیره کننده یا انعکاس کور کننده چاپ می شوند. ابعاد سافت باکس فلش اکسترنال MQ-B10 MQ-B10 10.5*19.5 سانتی متر می باشد. سافت باکس برای فلاش خارجی MQ-B10 MQ-B10 60 گرم وزن دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی آلترا سافت باکس فلاش اکسترنال MQ-B10" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی آلترا سافت باکس فلاش اکسترنال MQ-B10"، کلیک کنید.