بررسی فلاش Nissin Di700A Flash For Canon

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات فلاش Nissin Di700A Flash For Canon

بررسی فلاش Nissin Di700A Flash For Canon

فلاش نیسین Di700A برای کانن

فلاش Nissin Di700A For Canon یکی از پیشرفته ترین فلاش های ساخته شده برای دوربین های کانن است که کاملاً با قابلیت های انحصاری اندازه گیری E-TTL و E-TTL II این شرکت سازگار است. این فلاش دارای شماره راهنمای 54 در حساسیت 100 و فاصله کانونی 200 میلی متر است و می تواند محدوده زوم 24 تا 200 میلی متر را پوشش دهد. البته روی این فلاش یک پنل دیفیوزر تعبیه شده است که با بازکردن آن می توانید محدوده نور واید را به 16 میلی متر کاهش دهید. همچنین می توان شدت نور این فلاش را از خروجی کامل به 1/128 از خروجی کامل آن برای فلاش های بسیار کوچک کاهش داد. جبران نوردهی این فلاش نیز از -2 تا +2 EV با افزایش 1/2 استاپ متغیر است.

این فلاش را می توان در چندین گروه با فلاش های مشابه ترکیب کرد و برای عکاسی بی سیم به طور یکپارچه کار کرد. در واقع این فلاش ها را می توان در 3 گروه به نام های A B و C قرار داد که هر گروه شامل 4 کانال مجزا می باشد. به این ترتیب می توان چندین فلاش را در گروه ها و کانال های جداگانه گروه بندی کرد و ترکیب های خلاقانه فردی ایجاد کرد.

تفاوت مهم این فلش نسبت به نسل قبلی خود یعنی Nissin Di700A این است که این فلاش دارای سیستم های کنترل از راه دور Nissin Air System است. بدین ترتیب این فلاش می تواند گیرنده های این سیستم کنترلی یا سایر فلاش های Di700A را به عنوان فرستنده از راه دور کنترل کند. و با فلاش های دیگر Di700A یا فرستنده سیستم هوای نیسین (Air 1 Commander) بدون نیاز به گیرنده قابل کنترل است. تمامی این ارتباطات بی سیم به صورت بی سیم و بر اساس امواج 2.4 گیگاهرتز با برد حدود 30 متر انجام می شود.

هد این فلاش می تواند تا 90 درجه به بالا و 7- درجه پایین و همچنین 180 درجه چپ و راست حرکت کند. البته برای جلوگیری از چرخش تصادفی دکمه ای برای قفل چرخش محفظه فلاش نیز تعبیه شده است. بر روی بدنه این فلاش پورت های PC و 3.5 میلی متری برای اتصال به سایر سیستم های روشنایی تعبیه شده است. علاوه بر این نیسین Di700A برای فلاش کانن می تواند برای افزایش سرعت شارژ و زمان شارژ طولانی تر با یک بسته برق خارجی Nissin PS 8 نیز کار کند.

فلاش Nissin Di700A For Canon می تواند با همگام سازی شاتر پرسرعت تا 1/8000 ثانیه کار کند. با وجود چنین سرعت همگام سازی بالایی Nissin Di700A همچنین می تواند در نور روز روشن به عنوان یک چراغ پرکننده در دیافراگم های بسیار باز مانند f/1.2 عملکرد خوبی داشته باشد. استفاده از دیافراگم های بسیار باز در نور روز روشن یکی از تکنیک های مهم در عکاسی پرتره در فضای باز است و در این شرایط فقط می توان از فلاش های همگام با سرعت بالا استفاده کرد. ویژگی های نوردهی پیشرفته دیگری مانند انتخاب تابش شاتر اول و دوم در این فلاش وجود دارد.

این فلاش با چهار باتری قلمی قلیایی یا قابل شارژ تغذیه می شود. همچنین باتری ها به جای قرار گرفتن مستقیم در بدنه در یک قاب باتری جداگانه (مجله باتری نیسین BM-02) قرار می گیرند. در داخل به همراه این فلاش کیف مخصوص حمل و پایه مخصوص قرار دادن فلاش روی سطوح صاف یا سه پایه تعبیه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی فلاش Nissin Di700A Flash For Canon" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی فلاش Nissin Di700A Flash For Canon"، کلیک کنید.