بررسی کیت فلاش استودیویی گودکس Godox SK-300 II Studio Flash KIT

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات

بررسی کیت فلاش استودیویی گودکس Godox SK-300 II Studio Flash KIT

کیت فلاش استودیویی گودکس Godox SK-300 II Studio Flash KIT

کیت فلاش Goodex SK-300 II KIT

Flash Godox SK-300 II از سری sk شرکت GODOX می باشد. استفاده از ماژول ریزپردازنده در این فلاش ها امکان کنترل تنظیمات را به راحتی و با دقت بسیار بالا فراهم می کرد. چراغ استودیویی GODOX SK یکی از محصولات این خانواده است که حداکثر توان خروجی آن 300 ژول است.

تمامی فلاش های سری GODOX SK از مواد مرغوب ساخته شده اند که دوام بالای این محصولات را تضمین می کند. علاوه بر این طراحی این فلاش ها نیز در نوع خود حرفه ای بوده و ظاهری جذاب به آن ها می دهد. همچنین از نظر طراحی نیز به این نکته توجه زیادی شده است تا محصول نهایی به راحتی حمل شود و کاربر بتواند به راحتی آن را حمل و جابجا کند.

لازم به ذکر است که شرکت GODOX تمامی فلاش های خود را در شرایط مختلف تست و تحقیق می کند تا کاربران بتوانند پس از خرید با خیالی آسوده و با اطمینان کامل از این چراغ های استودیویی استفاده کنند. به گزارش GODOX چراغ های استودیویی این شرکت به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که می توانید با خیالی آسوده از کیفیت و قابلیت های بالای آن ها برای مدت طولانی لذت ببرید.

مدل نورپردازی استودیویی گودوکس SK-300 از این خانواده یک فلاش 300 ژول وجود دارد که زمان شارژ مجدد آن حدود 0.1 تا 1 ثانیه است. همچنین امکان کنترل و تنظیم خروجی فلاش تا 4 استاپ با افزایش 1/30 f-stop وجود دارد. لازم به ذکر است که فلاش استودیو SK دارای لامپ مدل سازی هالوژن 250 وات نیز می باشد. یک نمایشگر دیجیتال روی محفظه فلاش تعبیه شده است که از طریق آن می توانید تنظیمات فلاش را به راحتی کنترل کنید.

نور خروجی نیز دارای دمای رنگ 5500 کلوین است. استفاده از سیستم خنک کننده در این فلاش باعث شد تا گرمای ایجاد شده به خوبی کنترل شود و بتوان تعداد دفعات بیشتری را پشت سر هم فلاش زد. در پایان لازم به ذکر است که وزن فلاش GODOX SK نزدیک به 1.9 کیلوگرم است. این فلاش با سیستم Godox X1 سازگار است و برای استفاده از آن می توانید با توجه به دوربین خود از فرستنده Godox x1 T استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیت فلاش استودیویی گودکس Godox SK-300 II Studio Flash KIT" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیت فلاش استودیویی گودکس Godox SK-300 II Studio Flash KIT"، کلیک کنید.