تامین آب روستای دالورا شهرستان فلارد

تامین آب روستای دالورا شهرستان فلارد

به گزارش خبرگزاری برای شما استان چهارمحال وبختیاری ، محمد کریمی گفت: در جهت ارائه خدمت به بی منت به مردم قدر شناس، شریف و نجیب روستایی، پروژه تامین آب روستای دالورا افتتاح شد.

مهندس کریمی افزود: با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال پروژه تامین آب این روستا مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی گفت:بهسازی یک دهنه چشمه ،اجرای ۱۰۰۰ متر خط انتقال با لوله پلی اتیلن ۹۰ میلی متری،اصلاح و بازسازی ۱۵۰۰ متر از شبکه توزیع آب این روستا با لوله  ۶۳ میلی متری پلی اتیلن ،حفر چاهک تا عمق هفت متری و نصب لوله جدار،نصب پمپ و منصوبات سرچاهی ،خرید انشعاب برق سه فاز و اجرای شبکه ،،نصب تابلو برق ، ساخت اتاقک پمپاژ و…از جمله عملیات اجرایی است که در راستای تامین آب آشامیدنی مردم روستای دالورا انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری افزود: در جهت تعیین حریم و حفظ حریم کیفی این منبع آب در نظر داریم با همکاری مردم فنس کشی نیز انجام دهیم.

به گفته وی : در راستای تامین آب سالم و بهداشتی مردم این منطقه علاوه بر حفر دو حلقه چاه در روستاهای یونکی و چهارده ، تعویض بیش از دو کیلومتر از شبکه داخلی آب شرب در روستاهای یورد سوخته و ده گلابی نیز انجام گردیده است.

وی اظهار داشت : در راستای تامین آب سالم و بهداشتی مردم این منطقه علاوه بر حفر دو حلقه چاه در روستاهای یونکی و چهارده ، تعویض بیش از دو کیلومتر از شبکه داخلی آب شرب در روستاهای یورد سوخته و ده گلابی نیز انجام گردیده است.

گفتنی است ،  استاندار چهارمحال و بختیاری ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان فلارد، معاون هماهنگی امور امور عمرانی استانداری، امام جمعه شهر مال خلیفه  دیگر مسئولین استانی ، شهرستانی و مردم شریف روستای دالورا  درایین افتتاح این طرح حضورداشند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تامین آب روستای دالورا شهرستان فلارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تامین آب روستای دالورا شهرستان فلارد"، کلیک کنید.