بررسی کیت رینگ لایت جی ماری Jmary Ring Light FM-18R +‌ پایه MT-75 و میکروفن MiroTech MT-M1

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات کیت رینگ لایت جی ماری Jmary Ring Light FM-18R +‌ پایه MT-75 و میکروفن MiroTech MT-M1

بررسی کیت رینگ لایت جی ماری Jmary Ring Light FM-18R +‌ پایه MT-75 و میکروفن MiroTech MT-M1

Jmary Ring Light FM-18R دارای 112 لامپ LED است که می تواند استاندارد 80 CRI را در اختیار شما قرار دهد. همچنین درجه حرارت این رینگ لایت از 2900 (زرد خورشیدی) تا 6500 (سفید ماه) کلوین قابل تنظیم است. در ادامه با این محصول بی نظیر برند جی ماری بیشتر آشنا می شویم.

مشخصات فنی Ring Light Jmary FM-18R

اگر به یک رینگی با ابعاد جمع و جور نیاز دارید، ما رینگ لایت جیماری FM-18R را پیشنهاد می کنیم. این لامپ حلقه ای دارای توان 55 وات بوده و از 112 لامپ ال ای دی تشکیل شده است. همچنین داخل رینگ لایت به گونه ای طراحی شده است که دارای 3 اسلات گوشی هوشمند و 3 جای گوشی موبایل می باشد. با کمک پایه تلفن همراه می توانید از زوایای مختلف عکاسی کنید.

گوشی های موبایل با عرض 6 تا 8 سانتی متر را می توان در این هولدرها قرار داد که تقریباً می توان گفت اکثر گوشی های هوشمند مدرن در این محدوده قرار می گیرند. امتیازی که این نگهدارنده ها به شما می دهند چرخش 360 درجه است که جذابیت عکس ها و فیلم های شما را چند برابر می کند.

وجود ریموت کنترل به شما این امکان را می دهد که نور حلقه را از راه دور تنظیم کنید و عکس های راحت بگیرید. کارهایی که می توان با ریموت کنترل این لامپ حلقه ای انجام داد، تنظیم دمای خروجی و تغییر طیف رنگ است.

ویژگی های ظاهری رینگ لایت گیماری FM-18R

این چراغ حلقه ای دارای ابعاد خارجی 32.5 سانتی متر و ابعاد خارجی 43.5 سانتی متر است و با وزن 1765 گرم طراحی و تحویل داده شده است تا بتوانید به راحتی آن را با خود حمل کنید. برای بدنه آن از پلاستیک ABS استفاده شده است که با توجه به ابعاد کوچک و وزن سبک به راحتی می توانید آن را جابه جا کنید. همچنین برای راه اندازی این رینگ لایت باید از برق شهری استفاده کرد که به همراه سیم برق شهری به همراه رینگ لایت ارائه می شود.

این رینگ لایت برای استفاده در عکس های اینستاگرام و همچنین مو و آرایش بسیار موثر است. اگر به دنبال یک رینگی لایت همه کاره برای تولید محتوای اینستاگرام هستید، پیشنهاد ما به شما خرید رینگ لایت جیماری FM-18R است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی کیت رینگ لایت جی ماری Jmary Ring Light FM-18R +‌ پایه MT-75 و میکروفن MiroTech MT-M1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی کیت رینگ لایت جی ماری Jmary Ring Light FM-18R +‌ پایه MT-75 و میکروفن MiroTech MT-M1"، کلیک کنید.