بررسی رینگ لایت Milook RM480 II Ring Light Milook RM480 II Ring Light

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات

بررسی رینگ لایت Milook RM480 II Ring Light Milook RM480 II Ring Light

رینگ لایت Milook RM480 II Ring Light

Milook RM480 II Ring Light

میلوک رینگ لایت مدل RM480 ​​II یک رینگ لایت با قطر بیرونی 45 سانتی متر و قطر داخلی 20 سانتی متر است که با 480 لامپ ال ای دی و توان خروجی نور 100 وات می تواند نور کافی برای عکاسی را تامین کند. و فیلمبرداری در انواع مختلف محیط ها این باعث می شود که این حلقه نور گزینه ای مناسب برای بسیاری از برنامه ها از جمله فیلمبرداری یوتیوب، اجرای زنده، فیلمبرداری و عکاسی مدل باشد.

تنظیمات نور حلقه Milok مدل RM480 ​​II

تنظیمات حلقه بسیار مهم است. تا چه اندازه می توانید شدت نور و گرمای آن را تنظیم کنید، می تواند بر نتیجه نهایی کار شما تأثیر بگذارد. رینگ لایت Milook RM480 ​​II دارای تنظیماتی برای کنترل گرمای نور بین 2700 تا 6500 کلوین می باشد که به راحتی می توانید نور را از خورشیدی به مهتابی تغییر دهید و از این نور در شرایط مختلف استفاده کنید. تنظیمات این رین لایت نیز مانند سایر رینگ لایت ها از پشت دستگاه انجام می شود و برای روشن شدن نیاز به اتصال به برق دارد. این مدل لامپ حلقه ای نه با باتری کار می کند، نه ریموت کنترل دارد و نه تنظیمات آن به صورت دیجیتالی انجام می شود.

تجهیزات و لوازم جانبی روشنایی حلقه Milook RM480 ​​II

رینگ لایت میلوک مدل RM480 ​​II دارای جای قرار دادن نگهدارنده یا آینه آرایش می باشد، هولدر و آینه به همراه رینگ لایت به فروش می رسد و نیازی به خرید جداگانه نیست. نگهدارنده موبایل قابل تنظیم است و می توانید آن را در جهتی که می خواهید قرار دهید. این لامپ حلقه ای از بدنه ای بسیار مقاوم ساخته شده که تا حد زیادی از محصول در برابر ضربه، شکستگی و خط و خش محافظت می کند. این موضوع در مورد پایه گوشی نیز صدق می کند. بنابراین جای نگرانی بابت افتادن گوشی از پایه و یا خراشیدگی روی گوشی وجود ندارد زیرا پایه این محصول از بدنه ای مستحکم و بادوام ساخته شده و در عین حال مقاوم در برابر خط و خش است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی رینگ لایت Milook RM480 II Ring Light Milook RM480 II Ring Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی رینگ لایت Milook RM480 II Ring Light Milook RM480 II Ring Light"، کلیک کنید.