بررسی نور ثابت ال ای دی ار جی بی Ulanzi VL120 RGB LED

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات نور ثابت ال ای دی ار جی بی Ulanzi VL120 RGB LED

بررسی نور ثابت ال ای دی ار جی بی Ulanzi VL120 RGB LED

لامپ ثابت Ulanzi VL120 RGB LED یک منبع نور قابل حمل کوچک است که با لامپ های LED 120 عددی (دو رنگ) و 36 عددی RGB LED می تواند نور کافی برای عکاسی و فیلم برداری را تامین کند. این چراغ LED با ایجاد رنگ های مختلف می تواند عکاسی شما را رنگارنگ تر کند.

LED RGB

ویژگی ظاهری نور ثابت Ulanzi VL120 RGB LED

یکی از مهم ترین ویژگی های چراغ ال ای دی ثابت Ulanzi VL120 RGB که مزیت خاصی به آن می دهد اندازه کوچک و قابل حمل آن است. این لامپ ال ای دی فقط کمی بزرگتر از کارت اعتباری شماست، بنابراین می تواند همراهی سبک و جمع و جور در سفرهای شما باشد. وزن 120 گرمی آن به قدری سبک است که هنگام حمل آن احساس نمی کنید که یک منبع نور کاربردی با چنین ویژگی هایی برای عکاسی حمل می کنید. علاوه بر این، این وزن سبک امکان اتصال این چراغ LED ثابت را به هر نوع سه پایه و دوربین عکاسی می دهد.

خرید نور rgb برای عکاسی

تنظیمات نور ثابت LED Ulanzi VL120 RGB

مهمترین ویژگی منبع نور قابلیت تنظیم شدت نور است. شما می توانید دمای رنگ Ulanzi VL120 RGB LED ثابت نور را از 2500 تا 9000 کلوین تنظیم کنید. علاوه بر اینها، شدت نور را می توان از 0 تا 100 درصد تنظیم کرد. بنابراین به راحتی می توانید نورهای مختلفی را برای عکاسی ایجاد کنید. برای سهولت کار با این نور، 20 جلوه ویژه از قبل روی این چراغ ال ای دی برنامه ریزی شده است که می توانید با یک دکمه افکت مورد نظر را انتخاب کرده و روی عکاسی خود اعمال کنید.

باتری با عمر طولانی

چراغ ثابت ال ای دی Ulanzi VL120 RGB دارای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3100 میلی آمپر ساعت است که با یک بار شارژ می توانید به طور متوسط ​​بین 1.5 تا 3 ساعت از آن استفاده کنید. برای شارژ کامل باتری باید حدود 2.5 ساعت وقت بگذارید. شارژ این لامپ از طریق کابل USB Type-C موجود در بسته بندی محصول امکان پذیر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی نور ثابت ال ای دی ار جی بی Ulanzi VL120 RGB LED" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی نور ثابت ال ای دی ار جی بی Ulanzi VL120 RGB LED"، کلیک کنید.