بررسی ویدئو لایت گودکس Godox UL60 Silent LED Video Light

نقد و بررسی تخصصی و مشخصات

بررسی ویدئو لایت گودکس Godox UL60 Silent LED Video Light

ویدئو لایت گودکس Godox UL60 Silent LED Video Light

تولید محتوای حرفه ای بدون تجهیزات لازم بسیار دشوار و گاهی غیر ممکن است. هر چه عکاس حرفه ای تر باشد، به تجهیزات بیشتری نیاز دارد. یکی از این تجهیزات ویدئو لایت است که انواع مختلفی دارد. در بین همه آنها، خرید چراغ تصویری LED بی صدا گودوکس UL60 انتخاب خوبی است و در ادامه به بررسی ویژگی های مختلف آن خواهیم پرداخت.

Goodex Video Lite

نور مهمترین معیار برای عکاسی موفق است. همه عکاسان برای ارتقای کیفیت محصولات خود به این معیار اهمیت زیادی می دهند. وجود منبع نور پایدار به حل مشکل تامین نور کمک می کند. نور ویدئو گودکس یک منبع نور ثابت و پایدار است که می تواند مشکل نور ویدئو را به خوبی حل کند.

دمای رنگ

یکی از مزایای استفاده از نور ویدئویی این است که برخلاف نور تنگستن یا HMI دارای دمای رنگ متغیر است. بنابراین استفاده از آن در شرایط مختلف کار عکاسی را برای عکاسان راحت کرده و نتیجه بهتری خواهد داشت. دمای رنگ این محصول 5600K ± 300K می باشد. شما می توانید نوردهی آن را از صفر تا 100 به دلخواه کم یا زیاد کنید.

شاخص رنگ CRI

قبل از خرید لامپ تصویری باید توجه داشته باشید که شاخص رنگ بالایی دارد. اهمیت شاخص رنگ بالا در این است که سوژه عکاس را طبیعی جلوه می دهد. به همین دلیل است که مخاطب از دیدن تصویر خوشحال می شود. شاخص رنگ چراغ تصویری ال ای دی بی صدا Godox UL60 96 می باشد همچنین استاندارد دقت رنگ یا TLCI این محصول 97 می باشد.

اتصال با سایر لوازم جانبی

یکی دیگر از ویژگی های ویدئو لایت گودکس این است که می توان آن را به سایر لوازم جانبی و اصلاح کننده های اپتیکال با مانت نوع S Bowens متصل کرد. بنابراین استفاده از آن بیش از حد معمول خواهد بود.

اتصال بی سیم

این نور تصویری علاوه بر اتصال با لوازم جانبی، به صورت بی سیم نیز قابل اتصال است. نوع اتصال بی سیم آن شامل موارد زیر است:

• بلوتوث
• DMX
• داشتن اتصال بی سیم

وزن و سایر مشخصات

چراغ ویدیویی LED سایلنت گودوکس UL60 2380 گرم وزن دارد که نسبتا سبک است. توان آن 60 وات است و با استفاده از آداپتور برق موجود تغذیه می شود. گارانتی یک ساله این محصول یکی از مزیت های آن می باشد که میل به خرید را افزایش می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی ویدئو لایت گودکس Godox UL60 Silent LED Video Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی ویدئو لایت گودکس Godox UL60 Silent LED Video Light"، کلیک کنید.