قاتل فراری در ایوانکی دستگیر شد – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

قاتل فراری در ایوانکی دستگیر شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری برای شما، به نقل از روابط عمومی فراجای سمنان، سردار جلیل موقوفه ئی گفت: یکسال و نیم قبل درگیری بین دو جوان در شهرستان گرمسار، سبب کشته شدن جوان ۳۰ ساله و فراری شدن قاتل ۲۳ ساله شد.

وی افزود: با گذشت حدود یک سال و نیم از وقوع قتل کارآگاهان پلیس آگاهی گرمسار موفق شدند مخفیگاه قاتل را در ایوانکی شناسایی و وی را در عملیات منسجم و غافلگیرانه ای دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اعلام اینکه متهم در تحقیقات پلیسی، علت و انگیزه قتل را اختلاف شخصی با مقتول عنوان کرد، ادامه داد: پرونده تکمیل و همراه قاتل به مراجع قضائی معرفی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قاتل فراری در ایوانکی دستگیر شد – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قاتل فراری در ایوانکی دستگیر شد – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.