برسی گیرنده یانگنو YONGNUO YN-622N TTL

نقد و برسی تخصصی و مشخصات گیرنده یانگنو YONGNUO YN-622N TTL

برسی گیرنده یانگنو YONGNUO YN-622N TTL

شرکت یانگنو

Yangnu تولید کننده لوازم جانبی عکاسی از جمله لنز، چراغ LED و غیره است. این شرکت چینی موفق به ثبت برند خود در سراسر جهان از جمله کانادا، آمریکا، ژاپن، کره جنوبی، ایتالیا، آلمان، انگلستان و … شده است. در مجموع این برند در بیش از 100 کشور ثبت شده است. این شرکت دارای چهار کارخانه و هشت فروشگاه فروش مستقیم در شانگهای، چنگدو، هنگ کنگ و … می باشد. لنزهای فوکوس خودکار این شرکت در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.

این فلاش بی سیم ساخت شرکت Yangno با فرکانس 2.4 هرتز کار می کند. دوربین های نیکون با قابلیت i-TTL با این فلاش سازگاری کامل دارند.

با این فلاش امکان کنترل فلاش های دیگر وجود دارد زیرا از پروتکل ارتباطی 622 و RX-560 پشتیبانی می کند. برای استفاده از این سیستم کافی است رسیور را زیر فلش نصب کنید.

حداکثر برد این سیستم رادیویی 100 متر است و در فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند. این مدل دارای ویژگی ها و قابلیت های مدرن بسیاری است که از جمله آنها می توان به حالت چند فلاش اشاره کرد. علاوه بر کفش، هر دو فرستنده گیرنده دارای یک پورت PC Sync برای فعال کردن دیگر استودیوهای فلش هستند.

عملکرد Super Sync هنگام اتصال فلاش های دیگر از طریق این پورت به ماشه، همگام سازی سریع تری ایجاد می کند. علاوه بر این سرعت استثنایی، عکاسان با امکان انتخاب بین حالت های TTL یا کنترل دستی، می توانند خلاقیت بیشتری در نورپردازی داشته باشند.

ماشه های این مجموعه مجهز به نمایشگر LED هستند، بنابراین تنظیمات مختلف را می توان به راحتی کنترل و انجام داد. همچنین، در محیط‌های کم نور، می‌توانید از عملکرد پرتو کمکی AF برای کنترل آسان‌تر تنظیمات استفاده کنید.

ماشه ها با پرده کرکره اول و دوم هماهنگ می شوند. با این ویژگی می توانید عکاسی خلاقانه تری داشته باشید. این کیت همچنین می تواند با فلاش با حداکثر سرعت 1/8000 همگام شود. همانطور که گفته شد، این کیت دارای دو فرستنده گیرنده است که هر کدام توسط دو باتری سایز AA تغذیه می شوند.

ویژگی های YONGNUO YN-622N TTL

  1. از Nikon i-TTL پشتیبانی می کند.
  2. حداکثر محدوده فرکانس 100 متر است.
  3. پشتیبانی از چند فلش
  4. از پروتکل های ارتباطی 622 و RX-560 پشتیبانی می کند.
  5. می تواند با فلاش با سرعت بالا همگام شود.
  6. در فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند.
  7. قابل اجرا در حالت TTL و دستی.
  8. این کیت کور را با پرده اول و دوم هماهنگ می کند.
  9. مجهز به پورت PC Sync و Super Sync است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی گیرنده یانگنو YONGNUO YN-622N TTL" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی گیرنده یانگنو YONGNUO YN-622N TTL"، کلیک کنید.