تأمین و تخصیص ۲۶۹۳ تن کالا برای مواکب اربعین فارس

تأمین و تخصیص ۲۶۹۳ تن کالا برای مواکب اربعین فارس

برای شما/فارس سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از تأمین و تخصیص ۲ هزار و ۶۹۳ تن کالا برای هیئت‌های عزاداری و مواکب اربعین تاکنون خبر داد و گفت: بیش از ۲ هزار و ۹۰ تن کالا به هیئت‌های عزاداری و بالغ بر ۶۰۳ تن تاکنون برای مواکب تامین و تخصیص یافته است. 

سمیه سلیمی امروز، ۲۸ مرداد در نشست جهادکشاورزی فارس با بیان اینکه سهمیه اقلام هیئت‌های مذهبی توسط شورای هیئات مذهبی استان فارس توزیع شده است، تصریح کرد: این اقلام شامل یک هزار و ۱۲۵ تن شکر، ۶۴۹ تن برنج هندی، ۲۹۵ تن مرغ منجمد و ۲۵ تن گوشت قرمز منجمد بوده است.  

وی با بیان اینکه مواکب تا پایان مراسم اربعین فعال هستند و فرایند تامین و تخصیص کالا برای این دسته ادامه خواهد داشت، افزود: تاکنون توسط نماینده موکب‌داران استان فارس بیش از ۲۳۴ تن آرد، ۲۰۹ تن برنج هندی، ۱۰۰ تن شکر، ۵۵ تن گوشت مرغ منجمد و پنج تن گوشت قرمز منجمد توزیع شده است.  

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تاکید کرد: این مواد غذایی به منظور برپایی آیین‌های عزاداری ایام اربعین و توزیع نذورات و برپایی مواکب تأمین و تخصیص یافته است. 

به گفته وی، هرکیلوگرم برنج با قیمت مصوب ۳۵ هزار تومان، شکر ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان، گوشت مرغ منجمد ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان و گوشت قرمز منجمد ۳۱۵ هزار تومان عرضه شده است. 

سلیمی اظهار کرد: تامین کالاهای اساسی برای هیات های مذهبی و مواکب توسط سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به عنوان متولی امر به طور جدی دنبال می‌شود و همچنان ادامه دارد.

پایان خبر برای شما 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تأمین و تخصیص ۲۶۹۳ تن کالا برای مواکب اربعین فارس" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تأمین و تخصیص ۲۶۹۳ تن کالا برای مواکب اربعین فارس"، کلیک کنید.