برسی پروژکتور گودکس Godox Video Light LED500C

نقد و برسی تخصصی و مشخصات

برسی پروژکتور گودکس Godox Video Light LED500C

پروژکتور گودکس Godox Video Light LED500C

پروژکتور گودکس LED500C از دسته نورپردازی های حرفه ای برند گودکس می باشد. این لامپ با 504 لامپ ال ای دی قادر به ارائه شدت نور 2900 لوکس (در فاصله 1 متری) خواهد بود. همچنین امکان تنظیم شدت نور از 10 تا 100 درصد و دمای رنگ نور از 3300 تا 5600 درجه کلوین بر روی گودکس LED500C وجود دارد. لازم به ذکر است که بیشترین روشنایی این نور در 4200 درجه کلوین موجود است.

تنظیمات این لامپ با استفاده از دکمه های تعبیه شده در پشت آن قابل تغییر است. محل نصب باتری و آداپتور برق نیز در این قسمت قرار دارد. باتری های قابل استفاده بر روی این لامپ دو عدد از سری L سونی هستند و همچنین لامپ دارای آداپتور می باشد که مناسب ترین گزینه برای استفاده طولانی مدت در اتاق های بسته می باشد.

همچنین یک صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه وجود دارد که تمام تنظیمات را نشان می دهد. یک ریموت کنترل RC-A5 نیز به همراه این کیت ارائه شده است که امکان تغییر تنظیمات را تا فاصله 20 متری فراهم می کند. همچنین این ریموت دارای صفحه نمایشی با اطلاعات مشابه صفحه نمایش پشت پروژکتور Godex LED500C می باشد. کانال و گروه ارتباطی بین کنترل و روشنایی قابل تغییر است به طوری که می توان چندین چراغ روشنایی را با یک ریموت کنترل کرد و همچنین هیچ تداخلی بین وسایل روشنایی که با ریموت کنترل جداگانه تنظیم می شوند وجود ندارد.

محفظه اصلی پروژکتور Godex LED500C از پلاستیک قالبی محکم ساخته شده است که بر روی یک محور افقی نصب شده است. وجود این محور اولاً فرصت تغییر زاویه تابش نور را فراهم می کند و ثانیاً به عنوان یک پایه فلزی، بدنه مستقیماً به سه پایه نور متصل نیست. یک لایه پخش کننده پلاستیکی در جلوی نور قرار داده شده است تا نور را ملایم کند که با لغزش می توان آن را جدا کرد. همچنین چهار سایه زن در کنار LED500C برای هدایت بهتر نور به جسم وجود دارد که از پانل اصلی در هنگام خاموش شدن محافظت می کند.

اگر به دنبال یک چراغ ال ای دی باکیفیت، باکیفیت و حرفه ای برای کارهای تصویری هستید و قابلیت حمل آسان تجهیزات نورپردازی برای شما اولویت بالایی دارد، نور تصویری Godox LED500C می تواند یکی از انتخاب های موثر برای شما باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی پروژکتور گودکس Godox Video Light LED500C" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی پروژکتور گودکس Godox Video Light LED500C"، کلیک کنید.