مدیران در برابر مردم مسئول هستند

مدیران در برابر مردم مسئول هستند

برای شما/آذربایجان شرقی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه فرمانداران موظف به تشکیل کارگروه اشتغال هستند، گفت: مدیران در برابر مردم، مسئول هستند و باید به وظایف خود عمل کنند.

تراب محمدی در کارگروه اشتغال استان با تأکید بر اینکه هماهنگی بین دستگاه‌ها و رسیدگی به مشکلات آن‌ها جزو وظایف استانداری است، اظهار کرد: تسهیلات اشتغال، حمایتی است و باید بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها هماهنگی وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه نباید با تغییر دولت تعللی در وظایف دستگاه‌ها به وجود بیاید، افزود: معیشت مردم از اشتغال حاصل می‌شود و دولت و مسئولان با سلایق و روش‌های مختلف به این مسئله مهم توجه کنند.

وی ادامه داد: فرمانداران در شهرستان‌ها موظف به تشکیل کارگروه اشتغال و تنظیم بازار هستند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی مطرح کرد: در حوزه اشتغال فارغ‌التحصیلان باید مطالعه و برنامه‌ریزی جدی شود تا سهم آن‌ها از اشتغال افزایش یابد.

وی اذعان کرد: ۵۰ درصد سهم اشتغال متعلق به زنان و بانوان است و به اشتغال این قشر مهم در جامعه باید اهمیت داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز در این جلسه گفت: میزان اشتغال و درصد تحقق در امتیاز بخشی به استان‌ها مؤثر و مهم است، اما از نسبت اشتغال به تفکیک جنسیت نیز نباید غافل شد، چرا که در استان میزان اشتغال مردان ۶۷ و زنان ۳۳ درصد است که از میانگین کشوری پایین‌تر بوده و لازم است دستگاه‌های ذی‌ربط تناسب اشتغال بانوان را رعایت کنند.

به گزارش برای شما، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمد کلامی اضافه کرد: صرف درصد تحقق اشتغال، مهم نیست و باید به دستگاه‌های متولی برای میزان و سهم اشتغال تذکر داد.

پایان خبر برای شما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیران در برابر مردم مسئول هستند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیران در برابر مردم مسئول هستند"، کلیک کنید.