برسی رادیو فلاش گودکس Godox X1R-C TTL Flash Trigger Receiver for Canon

نقد و برسی تخصصی و مشخصات رادیو فلاش گودکس Godox X1R-C TTL Flash Trigger Receiver for Canon

برسی رادیو فلاش گودکس Godox X1R-C TTL Flash Trigger Receiver for Canon

گیرنده تریگر فلاش Godox X1R-C TTL برای Canon

البته هر بار که با دوربین خود کار می کنیم و از فلاش داخلی استفاده می کنیم، به این موضوع نیز فکر کرده ایم که با داشتن فلاش قوی تر و قابل تنظیم با توجه به شرایط نور محیط، می توانیم عکس های بهتری بگیریم.

شرکت گودکس با توجه به این نیاز مشتریان خود اقدام به تولید انواع فلاش های رادیویی برای دوربین های مختلف نموده است. در این مقاله سعی کرده ایم فلاش رادیویی Godex X1R-C TTL را که برای دوربین های کانن طراحی شده است معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

فلاش دوربین خود را با فلاش بی سیم Godex X1R-C TTL ارتقا دهید. این سیستم 2.4 گیگاهرتز با دوربین ها و فلاش های کانن سازگار است و از مدل های E-TTL / E-TTL II برای اندازه گیری و عملکرد خودکار پشتیبانی می کند. این مدل برای زمانی که به پرده های سریع پشت سر هم نیاز دارید انتخاب بسیار خوبی است. فلاش TTL X1R-C دارای برد 328 درجه است که عدد قابل توجهی است. با تنظیم این فلاش روی یکی از 32 کانال موجود، می توانید از تداخل آن با سایر سیستم های مجاور جلوگیری کنید. یکی دیگر از مزایای فلاش رادیویی گودکس، امکان کنترل همزمان پنج گروه و یا راه اندازی سه گروه مختلف با خروجی فلاش متفاوت نسبت به گروه های دیگر است.

کاربران می توانند با استفاده از صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه که در پشت گیرنده تعبیه شده است، به تنظیمات زیادی روی این فلاش دسترسی داشته باشند. با استفاده از این قابلیت، کاربران می توانند تنظیماتی مانند تاخیر همگام سازی و حالت های مختلف فلاش را اعمال کنند. علاوه بر این، به دلیل سازگاری فلاش Godex با E-TTL / E-TTL II، گیرنده آن می تواند از همگام سازی سریع، جبران نوردهی فلاش، سیستم های قفل نوردهی فلاش پشتیبانی کند. علاوه بر این، کاربران می توانند به راحتی فلاش خود را بر روی نقطه اتصال گیرنده نصب کنند یا از طریق ترمینال همگام 2.5 میلی متری داخلی به ترمینال دوربین یا استودیو متصل شوند. گیرنده این دستگاه با دو باتری قلمی کار می کند و دارای پورت USB می باشد تا کاربران برای به روز رسانی سیستم عامل آن مشکلی نداشته باشند.

بسته بندی این مدل فلاش رادیویی گودکس شامل موارد زیر می باشد:

  • گیرنده فلاش بی سیم Godox X1R-C TTL برای دوربین های کانن
  • کابل همگام دوربین C1
  • کابل همگام دوربین C3
  • کابل همگام سازی فلاش 2.5 میلی متری تا 1/4 اینچی
  • آداپتور 3.5 میلی متر به 1.4 اینچ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رادیو فلاش گودکس Godox X1R-C TTL Flash Trigger Receiver for Canon" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رادیو فلاش گودکس Godox X1R-C TTL Flash Trigger Receiver for Canon"، کلیک کنید.