برسی رینگ لایت مدل YQ-320A + پایه YQ-320A

نقد و برسی تخصصی و مشخصات

برسی رینگ لایت مدل YQ-320A + پایه YQ-320A

رینگ لایت مدل YQ-320A + پایه

YQ-320A

رینگ لایت یکی از مهمترین وسایل نورپردازی است که نوری نرم و یکنواخت ایجاد می کند. بهترین ابزار برای عکاسی پرتره، رینگ لایت است. زیرا این دستگاه از همه جهات به صورت یکنواخت سوژه را روشن می کند و تمام جوانب صورت را روشن می کند. لامپ حلقه ای مدل YQ-320A یکی از بهترین محصولات موجود در بازار می باشد که در فروشگاه سایت ما با پایه 801 موجود می باشد.

نور این رین لایت زاویه 120 درجه را پوشش می دهد که برای عکاسی پرتره حرفه ای بسیار مناسب است. دمای رنگ نور این رینگ لایت بین 3000 تا 6500 کلوین متغیر است که به شما اجازه می دهد حالت های مختلفی را در صحنه عکاسی اعمال کنید. توان مصرفی این لامپ حلقه ای 30 وات می باشد.

ویژگی های لامپ حلقه ای مدل YQ-320A

یکی از مهمترین ویژگی های رینگ لایت YQ-320A امکان کنترل رینگ لایت از راه دور می باشد. با استفاده از ریموت ارائه شده به همراه این چراغ حلقه می توانید آن را از راه دور کنترل کنید. پایه ارائه شده به همراه این رینگ لایت یک سه پایه حرفه ای سه تکه با ستون مرکزی است که کنترل عالی در زوایای و ارتفاعات مختلف را به شما می دهد.

همچنین در جعبه این رین لایت یک جای گوشی موبایل تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید گوشی هوشمند خود را در فضای رینگ لایت قرار دهید و با آن عکس های حرفه ای و جذاب ثبت کنید.

مدل Ringlight YQ-320A علاوه بر قیمت مناسب، ویژگی ها و قابلیت های حرفه ای را برای کاربران به ارمغان می آورد. قطر خارجی لامپ حلقه ای YQ-320A 30 سانتی متر می باشد که در دسته لامپ حلقه ای بزرگ و حرفه ای قرار می گیرد. به همین دلیل می توانید این لامپ حلقه ای را برای استفاده استودیویی و استودیویی سفارش دهید.

پایه 801 با چراغ حلقه YQ-320A عرضه می شود

یکی از مهم ترین مزایای این لامپ حلقه ای پایه مدل 801 است که همراه با این لامپ حلقه ای عرضه می شود. این پایه دارای ارتفاع متغیری است که به شما این امکان را می دهد تا با نور رینگ نور سوژه را از ارتفاع مورد نظر روشن کنید. اگر قصد خرید رینگ لایت حرفه ای با قیمت مناسب برای عکاسی پرتره، تبلیغاتی و مدلینگ را دارید، فروشگاه سایت ما رینگ لایت YQ-320A را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد و استحکام و اصالت محصول را تضمین می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت مدل YQ-320A + پایه YQ-320A" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت مدل YQ-320A + پایه YQ-320A"، کلیک کنید.