برسی ویدئو لایت گودکس Godox SZ200BI Bi-Color Zoomable LED Video Light

نقد و برسی تخصصی و مشخصات

برسی ویدئو لایت گودکس Godox SZ200BI Bi-Color Zoomable LED Video Light

ویدئو لایت گودکس Godox SZ200BI Bi-Color Zoomable LED Video Light

بررسی نور ویدئویی LED مقیاس پذیر دو رنگ Godex SZ200BI

چراغ ویدیویی LED با قابلیت زوم دو رنگ Godox SZ200BI با قابلیت زوم، تغییر دمای رنگ، جلوه های ویژه و رنگ های طبیعی برای عکسبرداری، تولید فیلم، پخش زنده و عکاسی طراحی شده است. این نور ویدئویی با توجه به ویژگی هایی که دارد می تواند نیازهای نوری مختلف شما را برآورده کند و دستان شما را برای خلاقیت باز بگذارد.

جعبه گشایی چراغ ویدیویی LED مقیاس پذیر دو رنگ Godex SZ200BI

LED مقیاس پذیر دو رنگ Godex SZ200BI به همراه تجهیزات زیر در جعبه محصول قرار داده شد:

  • پرداخت مات
  • پوشش لامپ
  • بازتابنده
  • طناب سیمی
  • کلیپ
  • نگهدارنده آداپتور
  • کابل برق

مشخصات فنی نور ویدئویی LED مقیاس پذیر دو رنگ Godex SZ200BI

چراغ ویدیویی LED با قابلیت زوم دو رنگ گودکس SZ200BI دارای ابعاد 165 × 199 × 336 میلی متر و وزن 2.54 کیلوگرم است و منبع تغذیه در کیت آداپتور برق موجود است. شما می توانید روشنایی این دستگاه را از صفر به 100 و دمای رنگ آن را از 2800 به 5600 کلوین تغییر دهید.

تنظیمات جامع

روشنایی این نور ویدئویی را می توان از صفر تا 100 کم و زیاد کرد.این تغییرات را می توان به صورت دستی روی دستگاه انجام داد و همچنین با ریموت کنترل اختیاری و دانلود اپلیکیشن دستگاه را تا فاصله 50 متری کنترل کرد. این چراغ ویدیویی Godex دارای 32 کانال و 12 گروه مختلف برای جلوگیری از عکاسی بدون تاری است. علاوه بر این، این چراغ تصویری دارای یک فن است که در مواقع حساس به صدا با استفاده از سوئیچ دستگاه می توان آن را خاموش و روشن کرد.

رنگ های نزدیک به واقعیت

رنگ های این نور ویدئویی مطابق با استانداردهای CRI 97 و TCLI 96 ارائه شده است.

دمای رنگ متغیر

دمای رنگ نور ویدئویی LED مقیاس پذیر دو رنگ Godex SZ200BI بسیار گسترده است و می توانید آن را بین 2800 تا 6500 کلوین تغییر دهید تا با محیط عکسبرداری مطابقت داشته باشد.

جلوه های ویژه

چراغ ویدئویی LED مقیاس پذیر دو رنگ Godex SZ200BI دارای 8 افکت نور سینمایی قابل تنظیم است که شامل: رعد و برق، فلاش، فلاش، تلویزیون، آتش بازی، تیراندازی، لامپ شکسته و سیگنال پریشانی و کمک است.

زوم آسان، عکاسی کارآمد

بزرگنمایی این دستگاه نورپردازی تصویری بسیار جذاب است. شما می توانید با یک دکمه بزرگنمایی را از 20 درجه به 65 درجه افزایش دهید، بنابراین زمان کمتری را برای بزرگنمایی روی سوژه و تنظیم فاصله صرف می کنید و می توانید این زمان را صرف تنظیم نور برای عکس کنید.

حالت بی صدا

VideoLite دارای یک فن است که می توانید هنگام عکاسی آن را خاموش کنید تا نویز را کاهش دهید تا بتوانید بهتر روی محتوای خود تمرکز کنید.

4 روش کنترل

چهار روش کنترل دستگاه اضافی (کنترل داخلی، کنترل DMX، کنترل از راه دور RC-A6 (باید جداگانه خریداری شود) و برنامه Godox light) به شما این امکان را می دهد که نور را در سناریوهای مختلف تنظیم کنید و کار شما سریعتر به پایان می رسد.

پایه کوه Bowens

پایه مانت Bowens، این نور ویدئویی با بسیاری از شکل دهنده های نور از برندهای مختلف سازگار است.

ویژگی های کلیدی چراغ ویدیویی LED مقیاس پذیر دو رنگ Godex SZ200BI

  • زوم آسان و فیلمبرداری کارآمد
  • ارائه رنگ های معتبر با استانداردهای بالای CRI و TCLI
  • دمای رنگ متغیر با طیف وسیع دمای رنگ
  • جلوه های FX برای طیف گسترده ای از سناریوهای نورپردازی
  • چهار روش کنترل اختیاری
  • حالت بی صدا

آیا چراغ ویدیویی LED با قابلیت زوم دو رنگ Godox SZ200BI ارزش خرید دارد؟

ویدئو لایت Godex یکی از چراغ های کاربردی برای تولید محتوای ویدئویی، فیلمبرداری، عکاسی و پخش زنده است. ویژگی های این ویدئو لایت شامل رنگ های طبیعی، زوم آسان، چهار روش اختیاری کنترل از راه دور، جلوه های ویژه و پایه های Bowens، تمامی شرایط نوری را به آسان ترین شکل فراهم می کند. طراحی این نور ویدئویی بسیار منعطف است و می توانید با آن خلاقیت به خرج دهید و فضای روشن را متنوع تر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ویدئو لایت گودکس Godox SZ200BI Bi-Color Zoomable LED Video Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ویدئو لایت گودکس Godox SZ200BI Bi-Color Zoomable LED Video Light"، کلیک کنید.