برسی رینگ لایت نکسوس 200وات خاکستری Nexus Ringlight phone holder HS200WH + هولدر موبایل + سه‌پایه

نقد و برسی تخصصی و مشخصات

برسی رینگ لایت نکسوس 200وات خاکستری Nexus Ringlight phone holder HS200WH + هولدر موبایل + سه‌پایه

رینگ لایت نکسوس 200وات خاکستری Nexus Ringlight phone holder HS200WH + هولدر موبایل + سه‌پایه

پایه تلفن Ringlight Nexus HS200WH ساخت ایتالیا و جزو محصولات سفارشی Nexus است. دارای توان بسیار عالی 200 وات و پایه تلفن همراه می باشد، این مدل برای عکاسی با نور مستقیم قابل استفاده است. دمای نور این رینگ لایت در حالت های مختلف نور خورشید و مهتابی توسط ریموت کنترل بین 2700 تا 6500 درجه کلوین قابل تنظیم است. همچنین شدت نور را می توان بین 10 تا 100 درصد قدرت نور حلقه تغییر داد.

این لامپ حلقه ای در مقایسه با محصولات موجود در بازار به دلیل کیفیت و امکانات بالا از قیمت مناسبی برخوردار است و به همین دلیل نکسوس HS200WH بهترین گزینه برای تمامی کاربران محسوب می شود. لازم به ذکر است که این مدل دارای پایه تلفن همراه نیز می باشد.

سه پایه ارائه شده برای لامپ حلقه نکسوس قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. این سه پایه قابلیت تنظیم در ارتفاع 201-81 سانتی متری را دارد که جنس پایه ها از جنس آلومینیوم بوده و در عین سبک بودن دارای استحکام لازم برای تحمل وزن 3 کیلوگرمی است. سه پایه رینگ لایت به راحتی جمع می شود و در کیف حمل جا می شود. پایه از سه قسمت تشکیل شده که با گیره باز و بسته می شود. یک تکه لاستیک در زیر پاها تعبیه شده است تا ثابت بماند و از سر خوردن آن جلوگیری کند. همچنین برای سهولت در حمل و نقل در هنگام عکاسی یا فیلمبرداری، یک دسته پلاستیکی در بالای این سه پایه طراحی شده است تا به راحتی بتوان رینگ لایت را جابجا کرد. این سه پایه به راحتی می تواند زاویه نوردهی را به صورت افقی و عمودی در همه جهات تغییر دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت نکسوس 200وات خاکستری Nexus Ringlight phone holder HS200WH + هولدر موبایل + سه‌پایه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت نکسوس 200وات خاکستری Nexus Ringlight phone holder HS200WH + هولدر موبایل + سه‌پایه"، کلیک کنید.