برسی فرستنده گودکس Godox X2T-C 2.4 GHz TTL Wireless Flash Trigger for Canon Godox X2T-C 2.4 GHz TTL Wireless

نقد و برسی تخصصی و مشخصات

برسی فرستنده گودکس Godox X2T-C 2.4 GHz TTL Wireless Flash Trigger for Canon Godox X2T-C 2.4 GHz TTL Wireless

فرستنده گودکس Godox X2T-C 2.4 GHz TTL Wireless Flash Trigger for Canon

Godox X2T-C 2.4 GHz TTL Wireless

Godox X2T-C 2.4GHz TTL Wireless Flash Trigger for Canon Transmitter به عنوان یکی از لوازم جانبی انحصاری سیستم E-TTL/E-TTL II کانن شناخته می شود و می تواند خدمات خود را در کنار فرکانس 2.4 گیگاهرتز ارائه دهد. فرستنده دارای یک ماشه فلاش بی سیم است که می تواند به عنوان یک فرستنده رادیویی برای یک یا چند فلاش عمل کند. خدمات این فرستنده در 5 گروه اصلی و در مجموع 32 کانال با قابلیت ارائه تنظیمات مشخص برای 99 آیدی مختلف ارائه می شود. به این ترتیب کاربران در پروژه های بزرگ خود می توانند از مشکل تداخل در سیستم های اطراف جلوگیری کرده و از بستر اختصاصی برای ارسال و دریافت عملیات استفاده کنند.

لازم به ذکر است که برای راحتی کاربر، عملکرد اسکن یکپارچه به این محصول اضافه شده است تا به صورت خودکار یک کانال امن و سریع انتخاب و از آن برای ارسال و دریافت اطلاعات با کمترین تداخل استفاده شود. این ویژگی شناسه مورد نظر را مشخص می کند و آماده سازی اتصال و انتقال به صورت کاملا اتوماتیک خواهد بود. در طرف دیگر ماجرا، هر کاربری می تواند از فلاش هایی با برد بی سیم خاص تا برد 328 استفاده کند.

تمامی تنظیمات به راحتی بر روی صفحه LCD این ماشه نمایش داده می شوند و می توانید با استفاده از دکمه های اختصاص داده شده به تنظیم گروه های مختلف کانال، عملیات مختلفی را انجام دهید. این صفحه نمایش دارای نور پس زمینه نیز می باشد که کار با این صفحه نمایش را در شرایط کم نور راحت تر می کند. در تریگر فلاش بی سیم Godox X2T-C 2.4 گیگاهرتز TTL برای فرستنده کانن، یک درگاه USB نوع C در کنار ماشه بی سیم قرار داده شده است تا در صورت داشتن، بتوانید به روز رسانی های سیستم را از طریق رایانه دریافت کنید. سرعت انتقال این پورت بسیار سریع است و می دانید که از بهترین تکنولوژی موجود در این زمینه استفاده می کند. بنابراین می توانید از یک سوکت مخصوص برای همگام سازی این عملکرد و اتصال آن به درگاه جک 3.5 میلی متری این فرستنده استفاده کنید. از این سرکوبگر برای اتصال فلاش های غیر TTL نیز استفاده می شود و از طریق کابل دوربین از راه دور نیز می توانید از آن برای عکاسی دوربین استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به برنامه ویژه آن به نام GodoxPhoto اشاره کرد که می توانید آن را از سایت سورس کد این محصول دانلود کنید. این برنامه با گوشی های هوشمند یا تبلت های اندروید و iOS سازگار است و کاربران می توانند از طریق آن به بلوتوث محصول متصل شده و عملکردهای لازم فلاش بی سیم Godox X2T-C 2.4GHz TTL for Canon Transmitter را کنترل کنند. این برنامه قابلیت کنترل عملکردهای تریگر مانند و اعمال آن ها به صورت بی سیم روی فرستنده را دارد. از جمله عملکردهای قابل کنترل از این طریق می توان به حالت فلاش اشاره کرد که اگر یک عکاس حرفه ای باشید قطعا می دانید که در حین انجام پروژه های سنگین بسیار از آن استفاده می شود. از دیگر عملکردهای قابل کنترل توسط این اپلیکیشن می توان به توان خروجی، نور مدل سازی، همگام سازی با سرعت بالا و سیگنال صوتی ویژه که توسط فلاش های مخصوص برند گودکس شنیده می شود اشاره کرد.

کفش تعبیه شده در این فرستنده آسان و سریع نصب می شود و کاربر در حین استفاده می تواند از ایمنی آن اطمینان حاصل کند. به این ترتیب این فرستنده محکم روی کفشک دوربین قرار می گیرد و در حین استفاده هیچ لرزشی را مشاهده نمی کنید. لازم به ذکر است که سرعت همگام سازی این محصول 1/8000 می باشد و برای انواع فلاش ها با عملکرد قدرتمند قابل استفاده می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فرستنده گودکس Godox X2T-C 2.4 GHz TTL Wireless Flash Trigger for Canon Godox X2T-C 2.4 GHz TTL Wireless" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فرستنده گودکس Godox X2T-C 2.4 GHz TTL Wireless Flash Trigger for Canon Godox X2T-C 2.4 GHz TTL Wireless"، کلیک کنید.