ثبت نام ۵۵ موکب خراسان جنوبی برای خدمت رسانی در ایام اربعین – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

ثبت نام ۵۵ موکب خراسان جنوبی برای خدمت رسانی در ایام اربعین - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

موسی جوینده در گفت و گو با خبرنگار برای شما اظهار کرد: ثبت نام از موکب داران خراسان جنوبی برای خدمت رسانی در ایام اربعین آیا عبدالله حسین (ع) در حال انجام است.

رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: تعداد ۵۵ موکب از مواکب استان در سامانه موکبداران ثبت نام و تأیید شده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۳۵ موکب به شهر مقدس کاظمین، سایت خراسان جنوبی اعزام خواهند شد.

رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات خراسان جنوبی گفت: همچنین از این تعداد موکب خراسان جنوبی ۱۵ موکب در شهرهای مقدس نجف و کربلا و مسیر پیاده روی خدمت رسانی خواهند کرد.

جوینده ادامه داد: با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر سفر زائران پاکستانی به عتبات عالیات در ایام اربعین است، ۵ موکب در داخل استان به زائران ایرانی و سایر کشورها خصوصاً زائران پاکستانی خدمت رسانی خواهند کرد.

وی گفت: همه تلاش ما بر این است که بتوانیم خدمت رسانی مطلوبی به زائران سید الشهدا (ع) در ایام اربعین داشته باشیم.

رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات خراسان جنوبی ادامه داد: خدمت رسانی موکب داران استان به زائران اربعین نشان از عمق دینداری و ایمان مردم این دیدار است اینکه در بخش‌های مختلف خود را نشان می‌دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت نام ۵۵ موکب خراسان جنوبی برای خدمت رسانی در ایام اربعین – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت نام ۵۵ موکب خراسان جنوبی برای خدمت رسانی در ایام اربعین – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.