⁠پیش بینی ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

⁠پیش بینی ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری برای شما، مرضیه سی سی پور اظهار کرد: امروز در ساعات صبح شرایط جوی آرامی حاکم است و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات و پاره‌ای نقاط استان، گذر ابر پیش بینی می‌شود و رشد ابرهای همرفتی و وقوع رگبار پراکنده باران و رعد و برق دور از انتظار نیست.

وی افزود: توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی خودداری شود و در سایر نقاط نیز که شرایط بارشی مهیا نیست، بروز ناپایداری به صورت تند باد لحظه‌ای، خیزش گردوخاک و کاهش موقتی کیفیت هوا، محتمل است.

کارشناس هواشناسی هرمزگان، عنوان کرد: دریا از ساعات ظهر با وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی در خلیج فارس و نیمه غربی تنگه هرمز مواج است و بیشینه سرعت باد، بیش از ۴۵ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا، بیش از یک متر و نیم می‌رسد.

سی سی پور خاطرنشان‌کرد: توصیه می‌شود شناورهای سبک و صیادی از رفت و آمد بویژه در جزایر کیش و لاوان، خودداری نمایند و تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن سایر شناورها صورت پذیرد.

کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: تداوم این شرایط ناپایدار دریایی تا بعدازظهر روز جمعه ۱۵ تیر در این مناطق، پیش بینی می‌شود.

وی افزود: به لحاظ دمایی، امروز ماندگاری هوای گرم و خشک در استان پیش بینی می‌شود و از فردا تا روز شنبه، نوسانات ۱ تا ۳ درجه‌ای دما مورد انتظار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "⁠پیش بینی ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "⁠پیش بینی ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه