دولت جلیلی ادامه دولت شهید رییسی است – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان

دولت جلیلی ادامه دولت شهید رییسی است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار برای شما، حجت الاسلام محمد سبزی عصر دوشنبه در همایش حامیان دکتر جلیلی در ساوه با تاکید بر وحدت و انسجام در کشور گفت: آنچه موفقیت کشور را تضمین می‌کند وحدت نیروهای انقلابی است و چنانچه کسی دغدغه این نظام را دارد باید غرور را کنار بگذارد و در راستای اقتدار کشور پای کار باشد چرا که این انقلاب حاصل خون هزاران شهید است.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس با اشاره به ضرورت مشارکت در انتخابات گفت: هر رأی یک رمی جمره است که به قلب دشمنان می‌خورد و باعث ناامیدی آنها می‌شود اما در کنار مشارکت و رأی دادن آنچه مهم است انتخاب شخص اصلح و انقلابی است.

حجت الاسلام سبزی ادامه داد: آقای جلیلی دارای برنامه مدون بوده و خودشان از بدنه دولت بوده و دولت ایشان ادامه دولت شهید رئیسی است.

وی ادامه داد: امروز بحث جناحی نیست بلکه آنچه باید مورد توجه باشد حل مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف است.

وی افزود: نیروهای انقلاب باید در چند روز مانده به انتخابات پای کار باشند و با معرفی آقای جلیلی به عنوان نامزد اصلح ریاست جمهوری آینده جهاد تبیین را به معنای واقعی در جامعه تبیین کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس تصریح کرد: ملتی که آلزایمر تاریخی بگیرد باعث نابودی کشور می‌شود آلزایمر یعنی اینکه گذشته را فراموش کنیم.

وی ادامه داد: با تبیین اجازه ندهیم مردم به عقب برگردند چرا که روایتگری و جهاد تبیین نیاز امروز جامعه است‌.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دولت جلیلی ادامه دولت شهید رییسی است – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دولت جلیلی ادامه دولت شهید رییسی است – خبرگزاری برای شما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.