مردمی‌بودن از شاخصه‌های اساسی رئیس جمهور شهید بود

مردمی‌بودن از شاخصه‌های اساسی رئیس جمهور شهید بود

برای شما/بوشهر معاون سیاسی استاندار بوشهر، مردمی بودن را از شاخصه‌های اساسی دولت مردمی ایران قوی و رئیس جمهور شهید برشمرد.

اکبر پورات در نشست با سمن‌های استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تبریک اعیاد دهه امامت و ولایت، گفت: رئیس‌جمهور شهید بر تقویت ارتباط با مردم تاکید داشت.

وی افزود: سازمان‌های مردم نهاد، در این راستا نقش اساسی دارند و در انتخابات اسفندماه نیز در حوزه ارتباط با مردم، عملکرد قابل قبولی داشتند.
معاون سیاسی استاندار بوشهر در ادامه، بخشی از خدمات ارزنده دولت مردمی ایران قوی را تبیین و حل ناترازی در حوزه انرژی، دیپلماسی عزتمندانه، توسعه زیرساخت‌های روستایی و عملکرد بی‌نظیر در بحث کرونا را از جمله خدمات دانست.

پورات تصریح کرد: در استان بوشهر نیز دولت سیزدهم اقدامات اساسی انجام داده و بویژه در حوزه درمان، آب، راه و مسکن شاهد خدمات ارزشمندی به مردم استان هستیم.

وی با بیان اینکه، تبیین خدمات ارزنده دولت بویژه در حوزه ماموریت‌های سمن‌ها باعث امیدآفرینی در جامعه می‌شود گفت: امروز ماموریت همه ما تبیین دستاوردهای نظام و دعوت به مشارکت در انتخابات جمعه است.

پورات با اشاره به اینکه در صیانت از رای مردم و بی‌طرفی در انتخابات پیشرو هستیم اظهار داشت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران از سالم‌ترین و پاک‌ترین انتخابات بوده و این انتخابات نیز با سلامت کامل برگزار می‌شود.

به گزارش برای شما به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر خاطر نشان کرد: عملکرد دولت مردمی در ریل‌گذاری صحیح برای حل مشکلات و گره‌گشایی از مشکلات مردم، بدور از سیاسی کاری بوده و هیچ ماموریتی برای خدمات‌رسانی به مردم، متوقف یا موکول به آینده نشده است.

پایان خبر برای شما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردمی‌بودن از شاخصه‌های اساسی رئیس جمهور شهید بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردمی‌بودن از شاخصه‌های اساسی رئیس جمهور شهید بود"، کلیک کنید.